Undersköterskan
Silver
Underbar kombination, Jakob !
Jag kör samma idag jag också.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undersköterskan skrev:Underbar kombination, Jakob !![]()
![]()
Ja, vad sägs om 2 veckor eller mer = keeper?JakobZ skrev:Ricrob skrev:Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
Haha jaja, keeper haha! Jag tror vi får sätta en ny definition på keeper :mrgreen:
NiklasArvid skrev:Ricrob skrev:Grattis till cool dinka Spence MEN din status som Rolex-propaganda-minister sjönk just en smula.. :lol:Spencer66 skrev:I torsdags var den ute till försäljning och jag knep den.
Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
En keeper månne?
ajajajaj... nu har du sagt "the K-word", nu börjar nedförsbacken... snart på ett K&S nära dig....![]()
jag bara tänkte the K-word med en av mina förra helgen och vips... redan börjar tankarna vandra...![]()
Ricrob skrev:Näää, säg inte sådär nu! Jag funderar faktiskt på att hålla i den här... Eller vadå, vill du köpa den?! :lol:
masterkiller skrev:Ricrob skrev:Näää, säg inte sådär nu! Jag funderar faktiskt på att hålla i den här... Eller vadå, vill du köpa den?! :lol:
RicRob, ring 1-800-Flipper och sök hjälp![]()
Denke skrev:masterkiller skrev:Ricrob skrev:Näää, säg inte sådär nu! Jag funderar faktiskt på att hålla i den här... Eller vadå, vill du köpa den?! :lol:
RicRob, ring 1-800-Flipper och sök hjälp![]()
Jag tror Ricrob är sugen på en med svart tavla...![]()
80talisten skrev:Väcker liv i en bortglömd tråd.....
leben skrev:Äntligen Panerai! PAM112
![]()
masterkiller skrev:leben skrev:Äntligen Panerai! PAM112
Grattis till den perfekta Pannan...
Ekmikael skrev:
Singular skrev:
Singular skrev:
David skrev:Ekmikael skrev:
Trevlig! Kommer fortfarande överens med den?
Singular skrev:Tacktack. Den låg och ropade till mig i bankfacket förra veckan och jag kunde bara inte låta bli (framförallt nu när jag halverat min innehav av graalnivå-sjuttiotals-orangevisade-mineralglas-och-akrylinlägg-dykare...)