Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser på samma match men misstänker att vi håller på helt olika lagLIF-LHC![]()
Kom igen nu Leksand!!!LIF-LHC![]()
Livet är hårtDags att trycka i sig lite matrester.
![]()
Om du tycker eller äter vegetarisk mat då prova den här halloumiwrap med hummus och grönt.
Jätte gott!!. Du kan Googla och kolla![]()
Framförallt när man sitter så nära att man känner luktenDet där är banne mig höjden av förnedring!!! I och för sig bättre nu när det inte är de där JÄVLA GARDINERNA som dras för... Men likväl en oerhörd kränkning!!!![]()
det är bra @AffeKämpa LHC!
Det är alla gånger bättre att käka en pizza än att lägga en !Käkar pizzan, den blev hyfsad idag.![]()
Stämmer, men det var länge sen jag la en pizza i trappan. På sin höjd har jag snackat med Rolf i den stora vita telefonen på senare årDet är alla gånger bättre att käka en pizza än att lägga en !
Det är tur att Rolf är en van och erfaren lyssnare.Stämmer, men det var länge sen jag la en pizza i trappan. På sin höjd har jag snackat med Rolf i den stora vita telefonen på senare år![]()
Kanske dags att köpa klocka?Insåg just att jag blivit lurad! Det är inte alls 1 feb idag! Så går det när man frågar andra och inte dubbelkollar själv när man ska ställa tid och datum..
![]()
Jag måste f.ö ha någon långtids-karma över mig.. förra veckan, bilen repas (ja det var mitt klantiga jävla fel, men dock första gången på dessa 10 år med körkort!) sen i söndags kräksjuka..
Idag kände jag mig äntligen bra och ska till jobbet imorgon.. nu ikväll: urinvägsinfektion!
Vad tusan är oddsen?! Vad eller mot vem har jag gjort fel/ont?!![]()
man kan ju inte stava mer rättFelstavning?![]()
Du menar att allt detta beror på att jag inte köpt någon klocka på länge?Kanske dags att köpa klocka?![]()