• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

LIF-LHC
IMG_5264.JPG

Insåg just att jag blivit lurad! Det är inte alls 1 feb idag! Så går det när man frågar andra och inte dubbelkollar själv när man ska ställa tid och datum..

IMG_7402.JPG

Jag måste f.ö ha någon långtids-karma över mig.. förra veckan, bilen repas (ja det var mitt klantiga jävla fel:banghead:, men dock första gången på dessa 10 år med körkort!) sen i söndags kräksjuka..
Idag kände jag mig äntligen bra och ska till jobbet imorgon.. nu ikväll: urinvägsinfektion!
Vad tusan är oddsen?! Vad eller mot vem har jag gjort fel/ont?! :arghh:

Insåg just att jag blivit lurad! Det är inte alls 1 feb idag! Så går det när man frågar andra och inte dubbelkollar själv när man ska ställa tid och datum..

IMG_7402.JPG

Jag måste f.ö ha någon långtids-karma över mig.. förra veckan, bilen repas (ja det var mitt klantiga jävla fel:banghead:, men dock första gången på dessa 10 år med körkort!) sen i söndags kräksjuka..
Idag kände jag mig äntligen bra och ska till jobbet imorgon.. nu ikväll: urinvägsinfektion!
Vad tusan är oddsen?! Vad eller mot vem har jag gjort fel/ont?! :arghh:
Kanske dags att köpa klocka? :)

Tillbaka
Topp