Snacksen i högsta hugg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad du ränner runt... men det vore ju Sinn om du skulle missa nåtNästa sevärdhet...Puh
![]()
Ref på klockan? Mycket fin!Nästa sevärdhet...Puh
![]()
Fint ställe. Firade midsomamr där för länge sedan hos en kursare som bodde där. Det var trevligt...
Du kan stoppa vilken som helst manlig personSå...då var Ullevi avbockat från listan. Nu måste jag bara hitta någon som heter Glenn innan jag kan åka hem igen![]()
![]()
Sightseeing i Göteborg, seriöst?Så...då var Ullevi avbockat från listan. Nu måste jag bara hitta någon som heter Glenn innan jag kan åka hem igen![]()
![]()
Sightseeing i Göteborg, seriöst?![]()
Tur att det var soligt, annars är det risk för depression..Var i Gbg över dagen på ett möte, men fick Göteborgs-feeling![]()
Äter väldigt goda köttbullar i Göteborg...
![]()
En av deltagarna i Sveriges Mästerkock var ju kung av kiosklagat mos i Göteborg!Är det hemlagad mos till, eller är det kanske kiosklagad!
En av deltagarna i Sveriges Mästerkock var ju kung av kiosklagat mos i Göteborg!