• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

WP_20170410_10_35_29_Pro.jpg
Cellgiftsbehandling. Inte så angenäm start på veckan, men den är en del av min verklighet. Fuck cancer!

Krya på dig! Kämpa på bara.

Leker diamanterna, och safirerna för all del, fint i ljuset eller påverkas typiska glittret på något sätt av glaset? Sugen på diaklocka men har faktiskt aldrig sett någon.

Om jag gör en direkt jämförelse med exempelvis ett diamanthalsband så skulle jag vilja påstå att reflektionerna i glaset hjälper till på glitterfronten! En fråga kanske bättre ställd till ex @Pauledward som har både en sertidial och en diabezel att jämföra mellan? Men en sak är säker och det är att den gör sig onekligen bäst i solljus! Sunbursten blir väldigt levande vilket iofs tar bort lite fokus från stenarna men helheten av sunburst+isad tavla ger onekligen ett väldigt "blingigt" intryck, de glittrar uttav bara den! :) Om det var svar på din fråga? Jag kan oavsett absolut rekommendera dig att någon gång äga en klocka med diamanttavla. :)

Om jag gör en direkt jämförelse med exempelvis ett diamanthalsband så skulle jag vilja påstå att reflektionerna i glaset hjälper till på glitterfronten! En fråga kanske bättre ställd till ex @Pauledward som har både en sertidial och en diabezel att jämföra mellan? Men en sak är säker och det är att den gör sig onekligen bäst i solljus! Sunbursten blir väldigt levande vilket iofs tar bort lite fokus från stenarna men helheten av sunburst+isad tavla ger onekligen ett väldigt "blingigt" intryck, de glittrar uttav bara den! :) Om det var svar på din fråga? Jag kan oavsett absolut rekommendera dig att någon gång äga en klocka med diamanttavla. :)
Tackar och bockar för svaret det uppskattas! :)

Jag beklagar verkligen att du har drabbats :( Du håller alltid god ton och humöret uppe när du skriver på forumet...all heder åt dig, själv hade jag nog varit nere i källaren. Jag förstår självklart att det inte alltid är så, men det ger dig bra förutsättningar att du har viljestyrka att kämpa och kan besegra det här till slut.
Tack så hjärtligt för de värmande orden. Väldigt trevligt att höra att du lagt märke till mina inlägg. Jag har ju inte varit med på KS så länge ännu, så man har väl inte riktigt hunnit sätta samma avtryck ännu... men jobbar på det såklart. Får säga det samma Clark Kent om din goda takt och ton.
ps var åt du pyttipannan?

Tack så hjärtligt för de värmande orden. Väldigt trevligt att höra att du lagt märke till mina inlägg. Jag har ju inte varit med på KS så länge ännu, så man har väl inte riktigt hunnit sätta samma avtryck ännu... men jobbar på det såklart. Får säga det samma Clark Kent om din goda takt och ton.
ps var åt du pyttipannan?

Det var på en restaurang som heter Brasa och som ligger hyfsat nära centralen. Har hört att de har bra kött där på kvällen också :)

Tillbaka
Topp