Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I kväll blir det kyckling.![]()
Känna igen Cola i glasflaska ger inga stilpoäng @StrobomanNästan rätt. Det är Adidas. Ett rätt av två möjliga![]()
Köttfärspaj är grymt gott!Själv så gjorde jag köttfärspaj åt familjen!
Helt ok, kul att du kallar den för Helsingborgsöl eftersom bryggeriet ligger norr om gränsen för vad som räknas som Råå.
Då får etiketten ursäktas då det var därifrån jag fick påståendetHelt ok, kul att du kallar den för Helsingborgsöl eftersom bryggeriet ligger norr om gränsen för vad som räknas som Råå.![]()
Det måste vara den ultimata budget dykarenBörjar gilla denna ännu mer än när jag fick den, beror nog på att jag börjar vänja mig vid att den upplevs lite större än min SKX.![]()
![]()
Håller med dig @jabla , det handlade enbart om sommarkänsla! Cola ska drickas ur glasflaska, goast så, det är sen gammaltKänna igen Cola i glasflaska ger inga stilpoäng @Stroboman![]()
Den är galet bra!Det måste vara den ultimata budget dykaren![]()
Det felet jan jag ta!Nästan rätt. Det är Adidas. Ett rätt av två möjliga![]()
Råå hör till Helsingborgs kommun men vill vara ett lite finare före detta fiskeläge i söder och har egen postadress. Det ironiska är att bryggeriet har postadress Helsingborg.Då får etiketten ursäktas då det var därifrån jag fick påståendet![]()
Låter som en lagom ansträngning i sommarvärmen.Släpper ut hundarna så de får kissa av sig lite.![]()
![]()
Visste inte att Daytonan kommit i midsize!Skaplig geting.![]()
Attack of the mördargetings !!Skaplig geting.![]()
Stan Smith... en klassikerNästan rätt. Det är Adidas. Ett rätt av två möjliga![]()
Hörs att det inte är i Norrland! Här skulle 5:e generationen aldrig räcka!Råå hör till Helsingborgs kommun men vill vara ett lite finare före detta fiskeläge i söder och har egen postadress. Det ironiska är att bryggeriet har postadress Helsingborg.
Som en parentes: För att räknas som genuin Rååbo måste man vara i minst femte generationen.![]()