Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem orkar lagra öl i 5 generationer......Råå hör till Helsingborgs kommun men vill vara ett lite finare före detta fiskeläge i söder och har egen postadress. Det ironiska är att bryggeriet har postadress Helsingborg.
Som en parentes: För att räknas som genuin Rååbo måste man vara i minst femte generationen.![]()
Det är det verkligen! Och nu är jag på väg mot ett bad, se om det är tillräckligt varmt för att bada än.Låter som en lagom ansträngning i sommarvärmen.![]()
Grillar på västkusten=bratte
![]()
Dags att testa badklockan?Det är det verkligen! Och nu är jag på väg mot ett bad, se om det är tillräckligt varmt för att bada än.![]()
Grymt bra!Skön kväll så det blir en till. Passar på att kolla hur den svarta funkar i solen.![]()
Det skulle man tänkt på innan namnvalet.Vem orkar lagra öl i 5 generationer......![]()
![]()
Skål
Tack. Visst funkar det ocksåGrymt bra!
Krya på dig!!Legat däckad hela dagen av nån bacill som hoppat på mig.
Riktigt skönt med en nypa frisk kvällsluft.
![]()
Southern comfort ?Drar i mig fusk whisky!
Killer Wasps på utrikiska men vad heter det på Isländska?Attack of the mördargetings !!![]()
Ser ut som fågelinfluensa!Legat däckad hela dagen av nån bacill som hoppat på mig.
Riktigt skönt med en nypa frisk kvällsluft.
![]()
Byflugnaárásin... TypKiller Wasps på utrikiska men vad heter det på Isländska?