Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band!Egentid i London. Dumpat fru och barn och njuter av en bättre kopp kaffe.![]()
Stay inside and enjoj LIFE.
Haha, visst har jag bra smak?Snyggt band!![]()
Den där pizzerian har jag ätit på! Riktigt bra pizzor faktiskt.Beställer pizza, blir en Havanna ( skinka, räkor, anmanas + extra ädelost ).
![]()
Lika bra som innan "mass"-produktionen? Var ju TOKslut fyra timmar efter släppet i torsdags.. inväntar ny leverans.Dricker en av världens bästa Stout och mår förbannat gottNya tappningen av Omnipollos "Noa Pecan Mudcake" blev den första ölen jag gav 5/5 i betyg på Untapped!
![]()
Coolt!! Det hoppas jag verkligen för din skull, RESPEKT!!Börjar firandet av 13 rätt är respekt, hoppas man fortfarande får en t-shirt![]()
![]()
Grattis! Vad blir det för klocka nu? Platina är ju skönt!Börjar firandet av 13 rätt är respekt, hoppas man fortfarande får en t-shirt![]()
![]()
Du har ju fusk-stöd!Skål på er KS![]()
testar laketwig greppet på öl
![]()