Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som en INOX wannabe.Införskaffade en Bertucci. Klockan som är din bästa vän i vildmarken. Det ändå som blir kvar av dig när Grizzlyn ätit upp dig och skitit ut dig. Klockornas AK 47.
Tänkte jag skulle gå lite lugnt ut med mitt första test av klockan. Fika utomhus fick det bli. Resultat? Det gick fantastiskt. Klockan klarade övningen med bravur. Höll tiden perfekt utan att ådra sig en skråma. Återkommer med nästa planerade test av Bertuccin. Gräsklippning i lätt duggregn.
![]()
Respekt! GuldNautilus och polygrip i samma bild.
Bättre än 22 fulla 13-åringar-Förfest med 13 fulla 22 åriga tjejer![]()
![]()
Han försökte rucka denRespekt! GuldNautilus och polygrip i samma bild.![]()
4an snart på G!Undersöker om datumväxlingen går som den ska.
![]()
Det gör den.
4an på plats. Garren och Rom o Kolan också.4an snart på G!![]()
Ref? Ser helt ny utSöndags-Speedy.
![]()
![]()
Är allt ok med er???Egentid i London. Dumpat fru och barn och njuter av en bättre kopp kaffe.![]()
Helt rätt observerat. Jag köpte den ny för 4 månader sedan. Ref. 311.30.42.30.01.005.Ref? Ser helt ny ut![]()