• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_1046.JPG

IMG_1050.JPG

IMG_1051.JPG

IMG_1052.JPG

IMG_1057.JPG
Haha ... och en polygrip :). Den känns så rätt där;)

Svär som vanligt en ramsa över Rolex brist på antireflexbehandling av glaset ... :banghead:

Här skulle jag ta den perfekta 10:10-bilden. Hur jag än vinklade kameran blev det inte bättre än såhär:
Rolex 2017-06-04 (10,10-kaffe).jpg

Seriöst, hur kan man tycka att det här är godkänd läsbarhet på en klocka i den här prisklassen? :arghh:
Rolex 2017-06-04 (no AR).jpg

Det skulle ju kunna se ut såhär, oavsett hur ljuset faller ... :happyhappy:
Rolex 2017-06-04 (AR).jpg

Svär som vanligt en ramsa över Rolex brist på antireflexbehandling av glaset ... :banghead:

Här skulle jag ta den perfekta 10:10-bilden. Hur jag än vinklade kameran blev det inte bättre än såhär:
Rolex 2017-06-04 (10,10-kaffe).jpg

Seriöst, hur kan man tycka att det här är godkänd läsbarhet på en klocka i den här prisklassen? :arghh:
Rolex 2017-06-04 (no AR).jpg

Det skulle ju kunna se ut såhär, oavsett hur ljuset faller ... :happyhappy:
Rolex 2017-06-04 (AR).jpg
Håller med. Sjukt illa...så skicka klockan till mig så skickar jag en klocka med AR till dig:)

Då jag har börjat korta alla länkar till klockorna mina så behöver jag göra nya kuddar/klockhållare till Windern, då dom gamla är för små!

Originalet!

IMG_9077.JPG

För att göra nya, så behöver man strumpor!
IMG_9078.JPG

Klipp av en bit ovan för ankeln.
IMG_9071.JPG

Fyll den med stoppning.
IMG_9072.JPG
IMG_9073.JPG

Sy sedan igen den med nål och tråd!
IMG_9074.JPG

Vips så är den klar för användning.
IMG_9076.JPG

Nu är det bara tio kvar...:p.

Senast ändrad: