• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Re: Denna bär jag idag...

Hade tänkt skriva en paketöppningstråd men sen kom jag på att denna inte kom i ngt paket... Så jag presenterar nyförvärvet här istället..
Har i alla fall blivit med Omega igen och det känns riktigt bra!! Tack Jakob Dala för en smidig affär!! Och självklart skickar jag ett tack till Denke som så snällt visade mig "ljuset" igen när jag velade..:) Undrar hur många skumma klocköverlämningar vi lyckas göra i mörkret utanför din port innan dina grannar skickar knarkspan på oss...

Så här såg den ut när jag hämtade den..
b2de1b2b9f5077a31513144791101f7b.jpg

Ni som känner mig vet att dessa "bagageband" inte riktigt är min kopp Te.. Så givetvis blev det en tur till Klockmäster i Globen så snart tid fanns och som vanligt var de oerhört hjälpsamma!
Så här ska det se ut..
29b131164c11a31c1cb7e5cf7b501b6d.jpg

Och det är så det ser ut idag på min handled!

Re: Denna bär jag idag...

RicVin skrev:
Hade tänkt skriva en paketöppningstråd men sen kom jag på att denna inte kom i ngt paket... Så jag presenterar nyförvärvet här istället..
Har i alla fall blivit med Omega igen och det känns riktigt bra!! Tack Jakob Dala för en smidig affär!! Och självklart skickar jag ett tack till Denke som så snällt visade mig "ljuset" igen när jag velade..:) Undrar hur många skumma klocköverlämningar vi lyckas göra i mörkret utanför din port innan dina grannar skickar knarkspan på oss...

Så här såg den ut när jag hämtade den..
b2de1b2b9f5077a31513144791101f7b.jpg

Ni som känner mig vet att dessa "bagageband" inte riktigt är min kopp Te.. Så givetvis blev det en tur till Klockmäster i Globen så snart tid fanns och som vanligt var de oerhört hjälpsamma!
Så här ska det se ut..
29b131164c11a31c1cb7e5cf7b501b6d.jpg

Och det är så det ser ut idag på min handled!

Där ser man! Grattis till den finingen men du... Du gillar ju ljusa/vita tavlor.. Vad hände..? ;)

Rossi dendär jlc:n är överj*vligt porrig!!

Blev orange saga för mig idag, tack för bandet Ricrob!
....jätteorange :lol:

benhardt.jpg

Och så sitter den där igen, Svarta Bukten.

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1353484290.572466.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353484290.572466.jpg
    90.1 KB · Visningar: 283

Brutal stukning, ev. spricka, av fotleden som resultat av gräsdobbar på plastgräs och brittiska korpen... Har på mig lilleman så man inte känner sig allt för gammal själv :mrgreen:

Kör denna i väntan på ett rejält nytillskott (hej UPS, era stolpskott).

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1353501802.721381.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353501802.721381.jpg
    59.4 KB · Visningar: 317
Tillbaka
Topp