Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev tyvärr en felskrivning - det skall vara 186.0010Tack för svar! Men det verkar vara svårt att hitta någon klocka på det refnr, gick dock lättare att få uppgifter då jag sökte på Cal 1620. Den är grym, och tyckte att den gjorde sig nästan bäst på läder.
Må du återhämta dig snabbt och skölja ner pillerna med nybryggt kaffe! Godmorgon!Dags för lite happy pills again!
![]()
Må du återhämta dig snabbt och skölja ner pillerna med nybryggt kaffe! Godmorgon!
Niklas, tror inte du förstått riktigt. Man ska vara ledigKnas-jobb vecka igen. Känns som man inte hinner avsluta saker..
![]()
Trevligt. Sprang du Maran?![]()
Ledig hela dagen för att fira. Snart ska jag fira tillsammans med löparklockan men Breitling får vara med vid frukostfirandet. Jag är verkligen ruskigt nöjd med den.
Nej. Jag har sprungit stockholm en gång för länge sen men jag tyckte det var så mycket folk. Tycker bättre om smålopp i obygden där man vinner kaffeserviser, picknickfiltar och vinkylare på nummerlappen.Trevligt. Sprang du Maran?
Stockholm är väl ett litet lokalt lopp i obygden!?Nej. Jag har sprungit stockholm en gång för länge sen men jag tyckte det var så mycket folk. Tycker bättre om smålopp i obygden där man vinner kaffeserviser, picknickfiltar och vinkylare på nummerlappen.
Cool klocka på en kvinna! Jag gillar verkligen sportiga klockor på kvinnor.![]()
Inne på andra koppen kaffe. Svårt att komma ut i spåret idag när det är så himla gott med kaffe i morgonsolen.
Abslut! Göteborg Marathon som går utmed Säröbanan är ett lopp som gjort för personbästa! Går i mitten på oktober. Flack och fin bana. Kan vara lite blåsig men det brukar vara bra väder och behaglig temperatur.Stockholm är väl ett litet lokalt lopp i obygden!?
Förstår vad du menar ;-)
Kan du rekommendera ett smidigt, snabbt lopp i höst så man kommer under 3:30 nån gång...