Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jo du, det tror jag medI "min" värld ar de lika vattentåliga, tror det gäller de flesta av oss här.![]()
Är det 41mm DD?Har varit på middag hos tjejens föräldrar, passade på att klämma lite på min eventuellt framtida svärfars klocka, där man ligger i lä.. Men en dag kanske man kam skaffa sig sin egen. Trevlig måndagskväll!
![]()
![]()
Ja, jag har precis samma känsla. Det är en Omega cal. 1620, ref. 189.0010.Den är så läcker den där, en verklig vill ha klocka! Vad heter referensen?!
Kan se framför mig när du ligger i sängen och nattar alla klockorna, sedan sätter dig på pottan med nattklockan på armen och ropar Fääärdiig!Ja varför inte, får göra det för pengarna jag tappar då jag inte kan jobba fram tills jag börjar plugga igen!
Nära polcirkel?Godmorgon
![]()
Du menar inte att de kletat ut lumen för trean ovanpå tavlan?Två tredjedelar av en 388:a på sandwish-dial
![]()
One of a kind, a real limited editionDu menar inte att de kletat ut lumen för trean ovanpå tavlan?
"Very rare semi sandwish dial"![]()
Förstår att du vill glassa med den klockan och ditt nick.Påväg mot närmsta affär för en glass.![]()
![]()
Ser ut som du får mer stryk än beatern.Renovering = Beater
![]()
Ja, jag har precis samma känsla. Det är en Omega cal. 1620, ref. 189.0010.
sjukaaste jag sätt på länge om jag ska vara ärligt![]()
haha kommer inte hända på ett tag så bästatt njutaHehe...din lördag i vad gör du och din klocka just nu-tråden var också sjukt underhållande mannen!
Krya på dig affe
Har själv sagt det dagarna efter men sen blir det fest igen...haha kommer inte hända på ett tag så bästatt njuta
Alltid kul med originaldesign...Dricker öl och klämmer på polarens parfymklocka, säg vad ni vill men jag diggar fan designen, bra jobbat triwa
![]()
Ibland måste man lägga sånt skit åt sidan och bara uppskatta klockanAlltid kul med originaldesign...
undrar bara vem som gjorde den.![]()
Jag vet också när man skall hålla tyst.Ibland måste man lägga sånt skit åt sidan och bara uppskatta klockanden är snygg, deal with it
![]()
Haha, givetvis.Förstår att du vill glassa med den klockan och ditt nick.![]()