Tycker den ser riktigt intressant ut. Hur upplevdes den i verkligheten om man jämför med konkurrensen i samma prisnivå?Testade ju captain Cook på hukes igår, riktigt trevlig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser riktigt intressant ut. Hur upplevdes den i verkligheten om man jämför med konkurrensen i samma prisnivå?Testade ju captain Cook på hukes igår, riktigt trevlig!![]()
Åh den såg fin ut, stor pjäs?Testade ju captain Cook på hukes igår, riktigt trevlig!![]()
Kan bara hålla med, kläderna ska matcha klockanKlart att den gör sig till alla typer av klänningar, klockan kommer först - allt annat får rätta sig efter den![]()
Finns redan en, men den är lite väl mansdominerande...Vänta nu!!!!
En tråd för alla, eller ingen alls!![]()
![]()
Eller också uppskattar vi en schysst kläd-klock-kombo vem den än sitter på.Finns redan en, men den är lite väl mansdominerande...
Blir mer lättöverskådligt om kvinnorna har en egen![]()
Och vi kan ju alltid tagga varandra när vi väl postar våra matchningarFinns redan en, men den är lite väl mansdominerande...
Grattis!Om cirka en kvart har jag gått ur 9:an.
![]()
Tack!Grattis!
En klocka/klänning-tråd behövs, alla får vara med!Finns redan en, men den är lite väl mansdominerande...
Självklart får alla vara med, hoppas på många bilder från digEn klocka/klänning-tråd behövs, alla får vara med!![]()
Riktigt nice! 37mmÅh den såg fin ut, stor pjäs?
Den är riktigt trevlig faktiskt. Blank!Tycker den ser riktigt intressant ut. Hur upplevdes den i verkligheten om man jämför med konkurrensen i samma prisnivå?
Verkligen! Nu är det bara gymnasiet kvar sen börjar jag äntligen tjäna lite klockpengar!Äntligen!
![]()
Hur lång tid av ditt liv gick förlorat?Traskar runt på ikea![]()
Inget sommarjobb på gång?Verkligen! Nu är det bara gymnasiet kvar sen börjar jag äntligen tjäna lite klockpengar!![]()
Verkar tyvärr bli dåligt med det, sökte där min far jobbar men det var några andra som hann före. Ångrar att jag ej sökte på fler ställen.Inget sommarjobb på gång?
Ja jag röstar för "Den stora klocka/klänning-tråd für alle"En klocka/klänning-tråd behövs, alla får vara med!![]()