Makkanxd
Guld
Vad är det för band du har till den?Badvänlig klocka är bra på beachen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för band du har till den?Badvänlig klocka är bra på beachen![]()
![]()
Grattis!Njuter av Solen och min nyinköpta DJ
![]()
Den som startar o lägger upp första bilden får bestämma rubriken.Ja jag röstar för "Den stora klocka/klänning-tråd für alle"![]()
Gööött. visa nu var skåpet ska stå! Jag ser gärna att du matchar med orangetDen som startar o lägger upp första bilden får bestämma rubriken.![]()
Kändis?Filminspelning någonstans i SverigeHänger såklart på Klocksnack mellan tagningarna.
Off topic tjejor!Nu säger jag inte att du ska nöja dig med dem du har, man behöver alltid fler.. som kan matcha på andra sätt!
Vi får snart starta en kläd-ur-matchnings tråd för kvinnor. Kan behövas, eller vad säger ni @MariaE @Triumf @Andersson_ @Lisa?
Skum finish på tavlan?Testade ju captain Cook på hukes igår, riktigt trevlig!![]()
Var bor du? Klart vi ska skaka fram ett sommarjobb åt dig! @jablaVerkar tyvärr bli dåligt med det, sökte där min far jobbar men det var några andra som hann före. Ångrar att jag ej sökte på fler ställen.
Känd för att göra ett bra jobb BAKOM kameran..Kändis?![]()
Vad är det för band du har till den?![]()
Nä sunbursttavla och inte fejkpatinaOff topic tjejor!
Skum finish på tavlan?
Alldeles för mycket!Glömde dock att klocka besöketHur lång tid av ditt liv gick förlorat?![]()
Är inte Wasabröd kvar där?Hehe, blir nog lite svårt om du ej bor i Filipstad.![]()
Jo, fast numera heter det Barilla.Är inte Wasabröd kvar där?![]()
Nog behövs det en makaron-borrare/böjare på Barilla? Har du frågat?Hehe, blir nog lite svårt om du ej bor i Filipstad.![]()
Min systers sambo jobbar på Barilla, tydligen måste man vara över 18 år.Nog behövs det en makaron-borrare/böjare på Barilla? Har du frågat?
OkejDet är ett Hirsch Arne. Riktigt skönt är det.
Gör du rätt i!Okejblir väl kanske att införskaffa ett sånt, såg riktigt bra ut!