Ja, från sista året i företaget var i Leo Fenders ägo - 1964.Grym Precision! Pre-CBS?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, från sista året i företaget var i Leo Fenders ägo - 1964.Grym Precision! Pre-CBS?![]()
Yes alltså, det där är senaste versionen va?
Mycket bra köp! Grattis till en ikon!Ajjemänn köpte den igår![]()
Tack!Grattis![]()
TackarMycket bra köp! Grattis till en ikon!![]()
Klart att den gör sig till alla typer av klänningar, klockan kommer först - allt annat får rätta sig efter den![]()
Idag får den följa med från början. Den kanske inte är så feminin och den kanske inte gör sig till alla typer av klänningar men wattaheck liksom.
Yes alltså, det där är senaste versionen va?
Du är så klok.Klart att den gör sig till alla typer av klänningar, klockan kommer först - allt annat får rätta sig efter den![]()
Nu säger jag inte att du ska nöja dig med dem du har, man behöver alltid fler.. som kan matcha på andra sätt!Du är så klok.
(Men jag såg det i o f s som en anledning till att gå och köpa massa nya klänningar.)
Ojojoj. Öppna inte den dörren. Låt oss nöja oss med dagens klocka.Nu säger jag inte att du ska nöja dig med dem du har, man behöver alltid fler.. som kan matcha på andra sätt!
Vi får snart starta en kläd-ur-matchnings tråd för kvinnor. Kan behövas, eller vad säger ni @MariaE @Triumf @Andersson_ @Lisa?
Ingen minns en fegisOjojoj. Öppna inte den dörren. Låt oss nöja oss med dagens klocka.
Vänta nu!!!!Nu säger jag inte att du ska nöja dig med dem du har, man behöver alltid fler.. som kan matcha på andra sätt!
Vi får snart starta en kläd-ur-matchnings tråd för kvinnor. Kan behövas, eller vad säger ni @MariaE @Triumf @Andersson_ @Lisa?
Underbar mugg!Jobbar !![]()