• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

kung att träna med pp
Lite svett ska den allt palla. Så får man anledning att tvätta den.
/j
IMG_9649.JPG

Säger som Fangio. Det är inte farten som dödar, det är tvärstoppet!
Ge fan i att krocka!;):D:cool:
Jag är mer rädd för att den rullar en bit om man får kast på den. De är som små bollar. De biter sig inte fast som en bil som är byggd för att sluka landsvägsmil. Små bilar har en benägenhet att tappa kontakt med underlaget och börja vandra över vägen när det går fort. Man känner sig inte trygg när bilen better sig så, men det är bara att anpassa sig till den bil man köra. En Opel Corza vinner på att sakta ner till titta på naturen-hastighet.

Jag är mer rädd för att den rullar en bit om man får kast på den. De är som små bollar. De biter sig inte fast som en bil som är byggd för att sluka landsvägsmil. Små bilar har en benägenhet att tappa kontakt med underlaget och börja vandra över vägen när det går fort. Man känner sig inte trygg när bilen better sig så, men det är bara att anpassa sig till den bil man köra. En Opel Corza vinner på att sakta ner till titta på naturen-hastighet.
Har ju en minibil själv, Lupo 3L. Den har fördel av en massa lätta material i hjulupphängningarna, magnesium och aluminium, det ger låg ofjädrad vikt och bra väghållning! Men den är fortfarande väldigt kort...
som sagt bäst är att anpassa körningen efter bil och trafik!
För att hålla topic
Blå Zodiac i ljuset från blåa LED!
IMG_2748.JPG

Har ju en minibil själv, Lupo 3L. Den har fördel av en massa lätta material i hjulupphängningarna, magnesium och aluminium, det ger låg ofjädrad vikt och bra väghållning! Men den är fortfarande väldigt kort...
som sagt bäst är att anpassa körningen efter bil och trafik!
För att hålla topic
Blå Zodiac i ljuset från blåa LED!
IMG_2748.JPG
Förlåt, jag får hemska Flashback från 70-talet, 17 år gammal, inget körkort men lycklig ägare till en Simca 1100 men trådarna framme på utslitna diagonala mönster i vinterdäck, på väg till Lysekil i 120 km/h. Jag tror fortfarande att liftaren jag tog upp bad om att få kliva av tidigare än han först tänkt. Det var midsommarafton och livet lekte. En kartong 3 dl röd mjölk i baksätet. Jag hade jobbat och skulle möta upp kompisar så bråttom var det.

IMG_2788.JPG

Tillbaka
Topp