Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
7-åring och 2-åring i bilenFan vad surt![]()
Tur att det gick bra trots allt. Medmännsklighet är ju inget man ska förlita sig på allt för mycket7-åring och 2-åring i bilenoch sen började det ösregna
Men det värmer, en tjej stannade och frågade i fall vi behövde hjälp.
(de övriga bilister tutade och tyckte att vi valde fel plats) haha
TackGrattis!
Men tycker det varit bättre tvärtom.![]()
Stabilt, brousch!Klart, kollar pizzan också!![]()
Det kändes antar jag? Inte kul!
Det är omöjligt för en oinvigd (icke klockberoende) att förstå hur viktigt det är att följa KS!Sista j-la fönstret, ordergivaren hyfsat glad (men hon tyckte att det tog väl lång tid - klart det gör om man samtidigt följa KS)
![]()
Verkligen inte kul....Det kändes antar jag? Inte kul!
Ja det är helt riktigt, jag har tidigare utan någon som helst förståelse, försökt att förklara hur viktigt det är att följa med KS-aktiviteterna. Jag har gett upp och idag bara sagt att "fönster putsar man inte i en handvändning, om det ska bli bra - det måste få ta tid."Det är omöjligt för en oinvigd (icke klockberoende) att förstå hur viktigt det är att följa KS!![]()