• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0516.JPG
Väntar på sambon. Hungrig, läge för en frukostmacka.

Påväg för ett återbesök på lasarettet! Får då veta om min axel kommer behövas opereras eller inte o_O!

IMG_9425.JPG
IMG_9427.JPG
Håller tummar och tår för att det hela läker som det ska!
Har ju bekanta (svågern) som provat sammma sak! Han är totalberoende av armarna, rullstolsburen, klarade det utan operation och axeln fungerar perfekt!

Tack kompis! Härligt med vänner som bryr sig!

Håller tummar och tår för att det hela läker som det ska!
Har ju bekanta (svågern) som provat sammma sak! Han är totalberoende av armarna, rullstolsburen, klarade det utan operation och axeln fungerar perfekt!

Tack min vän! Det går som det går, så länge det inte hindrar mig att börja plugga så är jag glad!

Hos doktorn:
"Har du gått med den där klumpen på armen hela tiden? Inte konstigt vi måste operera!"
Hellre det än utan klocka svarar @Affe
men jag har bytt sju gånger. :D
;) ;) ;)

Hoppas du slipper operation min vän.

Hahaha...härligt med humor! Tack kompis, det hoppas jag också, återstår och se vad dom nya röntgenbilderna säger! Utan klocka går det inte och vara, hur dålig man än är, även om man vore armlös så finns det lösningar på det med :p.

Tillbaka
Topp