• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg hem! SUCK...har blivit skickad till fel sjukhus, dom är även oeniga om jag behöver opereras! Som det ser ut nu så blir det operation, får dock veta det till 100% imorgon tisdag!

Nu väntar jag bara på att Los Tantos ska hämta upp mig!
image.jpg

IMG_9432.JPG

Senast ändrad:
På väg hem! SUCK...har blivit skickad till fel sjukhus, dom är även oeniga om jag behöver opereras! Som det ser ut nu så blir det operation, får dock veta det till 100% imorgon tisdag!

image.jpg

IMG_9432.JPG
Trist! Man vet inte om det borde bli en like på det, men det blev en ändå. :) hoppas det ordnar sig.

image.jpg

IMG_9432.JPG
Gilla! får stå för din fantastiska sub. Förbaskat att du inte kan få ett svar!
Själv har jag gjort av med en halv rulle hushållspapper för att häva en blödande näsa, blä!
image.jpg
Bara en vecka kvar med medicinen från helvetet! Nänu är det slut på tråkigheterna!
Nu ska det startas tvättstuga och rensas kattlådor:)
Sedan ska jag prova lite klänningar!:D

Bilagor

• IMG_2965.JPG
    IMG_2965.JPG
    131.6 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp