Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar den modellen, 10 poäng!!![]()
Stryker !
Trist! Man vet inte om det borde bli en like på det, men det blev en ändå.På väg hem! SUCK...har blivit skickad till fel sjukhus, dom är även oeniga om jag behöver opereras! Som det ser ut nu så blir det operation, får dock veta det till 100% imorgon tisdag!
Nu väntar jag bara på att Los Tantos ska hämta upp mig!
![]()
![]()
Gilla! får stå för din fantastiska sub. Förbaskat att du inte kan få ett svar!På väg hem! SUCK...har blivit skickad till fel sjukhus, dom är även oeniga om jag behöver opereras! Som det ser ut nu så blir det operation, får dock veta det till 100% imorgon tisdag!
![]()
![]()
Det brukar vara perfekt att smörja kråset med, smaklig spis!Dags för LUNCH, blir Thaibuffé!
![]()
![]()
Hur kände du han?Ja han va unik på alla sätt! Finns bara bra minnen med den människan.
Svensk sjukvård i ett nötskal.På väg hem! SUCK...har blivit skickad till fel sjukhus, dom är även oeniga om jag behöver opereras! Som det ser ut nu så blir det operation, får dock veta det till 100% imorgon tisdag!
![]()
![]()
Vi lärde känna varandra för många år sedan via gemensamma vänner,Hur kände du han?
Svensk sjukvård i ett nötskal.
Lider med dig.