Boom! Där satt den, äntligen har Tärnan landat
Grattis Mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boom! Där satt den, äntligen har Tärnan landat
TackGrattis Mannen!
Min var liten jämfört med kollegans på 13,7 kiloTorsk är en fantastisk matfisk, lite bortglömd i Sverige, i skuggan av laxen (ursäkta)!
Det var dessutom en redig bit!
Lycka till med att välja
Torskrygg slår vilken laxbit som helst!Torsk är en fantastisk matfisk, lite bortglömd i Sverige, i skuggan av laxen (ursäkta)!
Grattis! Får en fråga vart en hittar en sådant fräsigt ur? Har sökt ett tag men ej hittat...Boom! Där satt den, äntligen har Tärnan landat
Tack!Trevlig Zeno!
Tackar! KöpesannonsGrattis! Får en fråga vart en hittar en sådant fräsigt ur? Har sökt ett tag men ej hittat...
Apropå Zeno, kanske fel tråd men är det någon mer här som har något ur från dem? Och i så fall vart lämnar ni till service när det är aktuellt?Trevlig Zeno!
Ok, får hålla gluggarna öppna!Tackar! Köpesannons här på forumet, har hittat flera relativt svårfångade klockor här![]()
Ser helt okej ut på bilden men jag håller med dig. Ville få min att kännas rätt på nato, men det gick inte tyvärr. Då jag älskar natos fick klockan gå vidare pga detta.Klätt på min Sumo nya kläder. Vet inte riktigt om Nato på Sumo är bra eller anus. Sumons bandhorn är lite långa samt sprintarna sitter väldigt långt ut och Natobandet sitter inte optimalt pg a detta.
Men färgkombon gillar jag! Blått och coyote brown!
![]()
Kan tyvärr inte hjälpa dig med det. Köpte en zeni när jag var i basel för 15 år sedan, flippad sedan länge.Apropå Zeno, kanske fel tråd men är det någon mer här som har något ur från dem? Och i så fall vart lämnar ni till service när det är aktuellt?
Ok, det verkar inte finnas någon återförsäljare i Sverige. Jag köpte själv min via Chrono24 för ett par år sedan.Kan tyvärr inte hjälpa dig med det. Köpte en zeni när jag var i basel för 15 år sedan, flippad sedan länge.
Bortglömd, vart då?Torsk är en fantastisk matfisk, lite bortglömd i Sverige, i skuggan av laxen (ursäkta)!
Whats up??Fan, nu är det risk för mitt nyaste förvärv kan åka vidareHar för jävla svårt att bestämma mig.
![]()
Kände mig inte hundra med Yachtmastern jag köpte. En polare har varit på mig att han tar den istället. Så för 20 min sedan fick jag tillbaka min gamla 116610 jag köpte -10 och han åkte iväg supernöjd.Whats up??
Perfekt! En snabb flipp, hoppas din gamla 116610 ger dig den lycka du saknade hos YacthmasternKände mig inte hundra med Yachtmastern jag köpte. En polare har varit på mig att han tar den istället. Så för 20 min sedan fick jag tillbaka min gamla 116610 jag köpte -10 och han åkte iväg supernöjd.Slog på ett Rubber B precis.![]()
Nja! Men måste säga att ett Rubber B med glidelock sitter såååå mycket bättre än ett oysterflex med stiftspänne.Perfekt! En snabb flipp, hoppas din gamla 116610 ger dig den lycka du saknade hos Yacthmastern![]()