Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DAMN SON![]()
![]()
![]()
Köpte denna flaska till mor och far idag, dom firar 25 år som gifta. Så självklart ska dom få dricka samma dryck dom drack den dagen dom båda sa Ja till varandra. Kan meddela att mamma föll en tår.
Vilken fin och genomtänkt uppvaktning på deras jubileum. Blir själv lite rörd...![]()
![]()
![]()
Köpte denna flaska till mor och far idag, dom firar 25 år som gifta. Så självklart ska dom få dricka samma dryck dom drack den dagen dom båda sa Ja till varandra. Kan meddela att mamma föll en tår.
Går bra nu... ha haHehe...klaart och betart, tog två när jag ändå höll på!
De tycker jag absolut du ska göra!Jäklar vad trevlig den är, får bli en tur till närmsta AD o klämma snarast
Oooooh, några riktiga klassiker bland de där. Smashing pumpkins, radiohead, Iggy och suede <3
Det såg verkligen superläcker ut i kväll!Mmmmmm...fruktsallad!
Bästa på hela dagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt kämpat trots allt jäkelskap och otur du verkar ha haft. Gott att det funkar nu.Efter timmar av krångel och oförklarligt spänningsbortfall, hittades till sist en korroderad huvudbrytare, inte nog med att den var felande! Den visade sig vara helt onödig
Men nu fungerar det![]()
![]()
Den här var inte heller så dum![]()
Njuter av världens godaste glass!![]()
Tänkte att den kanske ville ned till vattnet efter att ha kommit ut ur paketet...
![]()
Din speedy känns som att den används! Underbart, i mina ögon!Rundar av arbetsdagen. Snart långhelg.
![]()
Tack bro!Snyggt kämpat trots allt jäkelskap och otur du verkar ha haft. Gott att det funkar nu.