• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tröttnade på sommaren i skåne, så vi begav oss till Sthlms skärgård. E4 är verkligen tråkigt. Hoppas på lite bättre väder här. I motgon blir det Utö eller nynäshamn.
IMG_0685.JPG
 
Musse får vila ikväll. Nu är det 216570 på perlon som gäller. Kan inte riktigt bestämma om det är snyggt eller inte?! Men det är ju lite snyggare med låset iaf
IMG_0380.JPG

IMG_0381.JPG
Tycker matchningen blev grym!
Ser bara ett stort fel, klockan är inte min!:D:confused:
Tycker generellt sett bättre om person än Nato. Vet inte varför, men enkelheten i perlon passar nästan allt!
 
Senast ändrad:
Cool den där, vad är grejen med ankaret, sett att det pekar åt olika håll på olika bilder?

LOL - det hade jag inte märkt själv ännu...

Kollade på lite bilder jag tagit under dagen men fick ingen logik i det.. Inte ett varv per timme eller liknande. Kollade och pillade lite och märkte då att ankaret helt enkelt roterar kring sin egen axel när man lutar klockan på olika håll... :facepalm:

Visst borde det räknas som en ny komplikation eller hur?
 
LOL - det hade jag inte märkt själv ännu...

Kollade på lite bilder jag tagit under dagen men fick ingen logik i det.. Inte ett varv per timme eller liknande. Kollade och pillade lite och märkte då att ankaret helt enkelt roterar kring sin egen axel när man lutar klockan på olika håll... :facepalm:

Visst borde det räknas som en ny komplikation eller hur?
Ja, helt klart. In i excelarket.
 
Tillbaka
Topp