• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Spelar människans ringa värde i vinylspelaren.
IMG_20170819_100651.jpg
IMG_20170819_092308.jpg

@Affe visst är det en jäkla skillnad på MTB när priset går upp lite. Själv så kan man inte längre köpa sig till bättre material, köpte top notch förra hösten. En Cannondale scalpel si race. Sjukt nöjd ned den.
20160913_181812.jpg

Fet nice hoj @Bonumm, kollade faktiskt på en Cannondale, dock inte heldämpad, anledningen att det blev CUBE, är att jag fick mest för pengarna, Deore XT nästan rakt igenom. Hehe...ja skillnaden var som dag och natt, man har svårt och tro att min gamla Pacific var en värsting hoj 1989, betalade då 10k för den!

du får sluta raka dig nu och komma med vuxna pojkarna igen... saknar du inte skägget

Hehe...saknar det som faen, men skall motvilligt erkännas att det är ganska så skönt att vara utan skägg dom dagar det är varmt som tusan, och när man motionerar och blir varm! Kommer att börja spara ut det var det lider, kanske kan fråga om dispens då jag lovade när jag rakade av mig det och fick pengar till BCF att jag inte skulle börja spara förrän nästa år!

Hehe...saknar det som faen, men skall motvilligt erkännas att det är ganska så skönt att vara utan skägg dom dagar det är varmt som tusan, och när man motionerar och blir varm! Kommer att börja spara ut det var det lider, kanske kan fråga om dispens då jag lovade när jag rakade av mig det och fick pengar till BCF att jag inte skulle börja spara förrän nästa år!
Det var verkligen ett stort löfte, räckte det inte med att du rakade dig, sen kunde du kört en andra insamling på det där året....

Tillbaka
Topp