Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Affe visst är det en jäkla skillnad på MTB när priset går upp lite. Själv så kan man inte längre köpa sig till bättre material, köpte top notch förra hösten. En Cannondale scalpel si race. Sjukt nöjd ned den.
![]()
du får sluta raka dig nu och komma med vuxna pojkarna igen... saknar du inte skägget
Det var verkligen ett stort löfte, räckte det inte med att du rakade dig, sen kunde du kört en andra insamling på det där året....Hehe...saknar det som faen, men skall motvilligt erkännas att det är ganska så skönt att vara utan skägg dom dagar det är varmt som tusan, och när man motionerar och blir varm! Kommer att börja spara ut det var det lider, kanske kan fråga om dispens då jag lovade när jag rakade av mig det och fick pengar till BCF att jag inte skulle börja spara förrän nästa år!
Det låter som att du och jag inte ska semestra tillsammans. Det skulle nog sluta väldigt illa.Hoppas jag med, men med min otur så händer det säkert något skit så man blir halvt hadigkappad nästa sommar också!
Min hälsar. Barnsligt förtjust i denna![]()
Regnig dag idag!