Öppen 9:a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör på med sjukhusets Nato band tillsvidare.![]()
Fruktsallad nästan som Affes!![]()
Vore ju lite ballt att använda det som nato
Hoppas att du kryar på dig asap
Kaffe kan bryggas på många olika sätt. Men bara ett är rätt!Samma här!! Men jag hade längre sovmorgon..
![]()
Alla lika unga som du.Vid fikastoppet hade vi kört ikapp solen.
![]()
Hade missat att du tog en "flygtur". Fruktansvärt otäckt, hoppas verkligen att du blir helt återställd. Stegar och fall från "låga" höjder är tyvärr väldigt vanligt och skadorna kan bli omfattande. Återigen önskar jag dig ett snabbt tillfrisknande.
Nej, jag bytte tillbaka... problemet man har när man har flera men ÄLSKAR...Lördag!!!
Kräftskiva idag så jag tog en modern sportklocka till ändamålet...
Två avgörande besked nästa vecka gällande lite nya jobbmöjligheter, otroligt tacksam.![]()
@MKRGG blev en hyllning till... och jag tänker inte ta nya bilder... trevlig helg vännenNej, jag bytte tillbaka... problemet man har när man har flera men ÄLSKAR...![]()