Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Buhuu vad bakis jag är![]()
![]()
Jo den var ju medbrottsling igårGår det ens bli bakis med en sådan klocka?(skoja bara)
Det är lördag så dricka två/tre öl och sen mår du fint och sen äter du go mat och vatten så är du som ny imorgon![]()
Jo den var ju medbrottsling igårBlev fest torsdag och fredag, så just nu tar det emot att ens tänka på alkohol.
En kebabpizza och ett big mac o co har slunkit i som medicin redan![]()
Hm, man (...nog alla ks.are!?) undrar lite smått vilken klocka du i så fall @Affe skulle köpa om du prickade så rätt?
Hade helt missat vad du råkat ut för, hoppas att du är på bättringsvägen och blir helt frisk!
Kör på med sjukhusets Nato band tillsvidare.![]()
Fruktsallad nästan som Affes!![]()
Det låter som att du och jag inte ska semestra tillsammans. Det skulle nog sluta väldigt illa.
Jag har en hel del otur jag med, speciellt på semestern![]()
![]()
Svårt att följa med när ni inte hör av er!!!Självklart! Nästa gång är du med!![]()
Va fan, Stadsparken är väl en no-go zonÄr i lekparken.....
![]()
...men var tog barnbarnet vägen?
Helt rätt!Purobeach är fan inte helt fel! Marbella?
Men den har ju två lekparker och en beachbollplanVa fan, Stadsparken är väl en no-go zon![]()
Det är ju bara för att locka dit folk, sedan dräpa dem. Det är sen gammalt.Men den har ju två lekparker och en beachbollplan![]()