TouchingEvil
Silver
Jag och min nya skönhet ser på Xbox gamescom live
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt sugen på den där, är du nöjd?Två minuter senare sitter länken på plats. Bra grejer Bergeon
![]()
25 år sen idag som första avsnittet av rederiet sändes, det firar vi med att se om hela serien, 20 säsonger=318 avsnitt![]()
Yes jag har inte haft en annan klocka på handleden sen jag skaffade denna. Första gången suget efter ny inte kommit på en gång....Väldigt sugen på den där, är du nöjd?
Jäklar nu blev jag ännu mer sugenYes jag har inte haft en annan klocka på handleden sen jag skaffade denna. Första gången suget efter ny inte kommit på en gång....
En kattdam som provsmakade lite!Men va tusan, vad har hänt nu då broder
?! En katt som varit infarten igen
!
Kålpudding?Väntar på att det ska svalna något
![]()
nostalgi på hög nivåHärlig serie!
Själv är jag på avsnitt 222.![]()
Det finns ju handskar...En kattdam som provsmakade lite!
Har varit på sjukvårdsjouren och tjatat till mig antibiotika och fler high tech duoderm(?) plåster!Hörs i morgon!![]()
Man skall vara försiktig med var man ta av sig den lilla svarta såväl som när det är passande att ha den på sig!![]()
Glädjen är stor i Urhuset. Kvällsbyte! Efter en kraftfull sökinsats återfanns den lilla svarta och sitter nu åter säkert på armen.
japp. så j-a gottKålpudding?
Förbereder middag
![]()
Vad gör man om man har ett vitkålshuvud över? Självklart kålpudding