Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för tipsen, tror att jag måste ta det bit för bit bara, att det var fullt av fullvuxna hästar överallt var lite överväldigande.@Depp-Erik mitt tips för att minska rädslan är att då in i ett stall när dom äter!
Lyckliga matglada hästars tuggande är väldigt avväpnande!
Håller med @JohnZ att de är mysiga!
En hästmule måste vara det mjukaste som finns!
Cool bild!![]()
Gomorron Sverige, Gomiddag Indien!
Trevlig Oris. Vad heter den modellen?Måndag så det är dags att bege sig till jobbet, har en känsla av att denna vecka innebär fler timmar jobb än sömn...
![]()
Så är det inte.Man skall vara försiktig med var man ta av sig den lilla svarta såväl som när det är passande att ha den på sig!
(Gäller även klockor.)![]()
Du får fråga om de har en sån här!Tackar för tipsen, tror att jag måste ta det bit för bit bara, att det var fullt av fullvuxna hästar överallt var lite överväldigande.
Lycka till!VC på väg till arbetsintervju
![]()
Så jäkla cool den där lilla svarta, till och med min mentor rockar en.![]()
God morgon allihop!
Självklart blir det den återfunna lilla svarta idag.
Jag tycker mycket om den, men den har en tendens att gömma sig lite då och då. Jag ska sätta en spårsändare på den nu.Så jäkla cool den där lilla svarta, till och med min mentor rockar en.
Jag har namn på min; Bertie. Kallar jag på den så kommer den. Och kommer den inte, brukar den ligga i klocklådanJag tycker mycket om den, men den har en tendens att gömma sig lite då och då. Jag ska sätta en spårsändare på den nu.
Lycka till! Får du inte jobbet med den pjäsen på armen så är dom jävlarna bara avundsjukaVC på väg till anställningsintervju
![]()
Håller tummarnaVC på väg till anställningsintervju
![]()
Lycka till!VC på väg till anställningsintervju
![]()