Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sverige bör vara det enda landet i världen där perfekt inte är just perfekt. Perfekt är bara nästan perfekt, helt perfekt är nämligen begreppet lagom.Lagom då![]()
De tackar vi särskilt förRuggigt fet
Skattebetalarnas pengar räckte inte till att uppgradera rullstolar.Härligt att se dig i rörelse!
Hade dom inget annat i rullstolsväg?
Snacka om vintage, måste ju vara från 60-talet, väger väl bly
Well, du har väl inte brottom, men...
Att ligga i sovrummet gör mig galen,så visst är det kul att komma ut trots att varje förflyttning gör ont.Gott att komma ut på äventyr?
Vintage är ju Kwel!![]()
Skattebetalarnas pengar räckte inte till att uppgradera rullstolar.
Hoppas han eller hon kommer med goda nyheter !![]()
Kan sitta upp ganska korta stunder,i väntan på läkar'n fick jag eget rum där jag kan ligga.
En hel del kul i vinylhögen!Håller på att rensa ut lite skit, kan tyckas tråkigt att få hålla på med det första dagen! Men vi har kommit fram till, att när det är klart, så kommer jag att få min alldeles egna verkstad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som plåster på såret så fick jag massor av gamla vinylskivor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Instämmer. Läder funkar ju inte på månen, det vet ju alla!Bra där!! På tok för mycket läder på Speedysarna tidigare i tråden!!!
![]()
Vilken trevlig jackpot du fick !Håller på att rensa ut lite skit, kan tyckas tråkigt att få hålla på med det första dagen! Men vi har kommit fram till, att när det är klart, så kommer jag att få min alldeles egna verkstad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som plåster på såret så fick jag massor av gamla vinylskivor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()