Kul utflyktsmål, några bilder inifrån?Besökt Patek Philip-museet i Geneve
![]()
Med den på armen fick du väl betala för inträdet?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul utflyktsmål, några bilder inifrån?Besökt Patek Philip-museet i Geneve
![]()
Man blir ju glad bara av klockan, matchande åkklippare blir nästa to much!.Ja det blir någon timme när man klipper åt grannar osv.. glada grannar är roligt
![]()
Riktigt snygg tavla!Sitter vid datorn och kollar på Game of Thrones...jag ligger efter :/
![]()
Kollar klockan ser det mer ut som, fokusera!Kollar damfotboll.
![]()
Ett bra redskapsval men kände du inte ett smygande behov av en röd INOX för att matcha.Varit och köpt motorsåg för att ta ner den gigantiska cyrenebusken som snarare är träd än buske. Kommit halvvägs ungefär
![]()
![]()
Med kokosflingor som det ska vara.![]()
![]()
Köpt lördagsgodis och därefter lät jag mig inspireras av det godis @Affe brukar göra så nu har jag dubbelt upp ikväll![]()
En hel raggarklubb!Två veckor gamla raggisar.![]()
Mycket gott i närheten där du bor, drack lite måsavann tidigare idag. Det var en mås på etiketten och producerad nära dig men minns inte vad den hette.Vi tar oss en närproducerad.
![]()
Man kan inte klaga på sällskapet!In i dimman. Väl värd efter en dag på ridtävling.
![]()
Gula fläcken sitter i ögat inte på melonen så du kan ta vilken som!Yngsta dottern ville ha vattenmelon. Hur var det nu igen... Skulle den gula fläcken vara stor eller liten på en som är mogen?
![]()
Låter som en blek kopia av INOX!Ikväll har vi testat en ny chipssort och lagt ett bud på en ny Orient. Och sist men inte minst – vi upptäcker att Ur och Penn lanserat ett nytt klockmärke! Hur kunde vi ha missat detta?
![]()
Nu är förstås frågan vilken klocka jag måste sälja för att ha råd med en äkta IVY N ROX.
Finns även som Day-Date: https://www.uropenn.se/ivy-n-rox-petite
Visst är det kul att det finns så många inovativa svenska klocktillverkare?
Jo, nu när du säger det så blev ju behovet av en röd INOX stortEtt bra redskapsval men kände du inte ett smygande behov av en röd INOX för att matcha.![]()
Nej du, jag är vaken. Jobbar natthelg.
Korkade ex kan ställa till det, jag vet! Det är ju hennes fel att du reagerar så!@Stroboman och @Mr.Chang jag hatar kattungar. Min fru säger att jag inte får säga det bland folk för jag framstår som ett psyko men så är det.
"Tack vare" ett korkat ex så hade jag en vansinnig massa kullar ett tag, och sedan dess blir jag arg så fort jag ser en kattunge.
Usch.
Nu sover väl du/ni med!
Nytt märke och redan rea på den,haa,haa...Ikväll har vi testat en ny chipssort och lagt ett bud på en ny Orient. Och sist men inte minst – vi upptäcker att Ur och Penn lanserat ett nytt klockmärke! Hur kunde vi ha missat detta?
![]()
Nu är förstås frågan vilken klocka jag måste sälja för att ha råd med en äkta IVY N ROX.
Nää då,för mycket ont kan inte somnaNu sover väl du/ni med!
Aj faan, vi har suttit och surrat till nu.Nää då,för mycket ont kan inte somna![]()
Här en till som ej kan somna
Här en till som ej kan somna![]()
Billig öl räddar en från sömnen. Se inlägg ovan...
Ikväll har vi testat en ny chipssort och lagt ett bud på en ny Orient. Och sist men inte minst – vi upptäcker att Ur och Penn lanserat ett nytt klockmärke! Hur kunde vi ha missat detta?
![]()
Två veckor gamla raggisar.![]()