Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick diagnosen diabetes för en vecka sedan också, så det är light eller bubbelvatten som gäller nu.Light är en dålig last men kan förstå anledningen.
Tråkigt att höra!Fick diagnosen diabetes för en vecka sedan också, så det är light eller bubbelvatten som gäller nu.
Tråkigt att höra, man vänjer sig dock vid light/zero, jag dricker aldrig vanlig dricka längre!Fick diagnosen diabetes för en vecka sedan också, så det är light eller bubbelvatten som gäller nu.
"Firade" 20 år som diabetiker i fjol!Fick diagnosen diabetes för en vecka sedan också, så det är light eller bubbelvatten som gäller nu.
Tack kompis, lär höra av mig"Firade" 20 år som diabetiker i fjol!
Det går att leva med, men det är inget som gör livet lättare...
Du får gärna komma med frågor, så ska jag försöka svara!
Take care!
Jag har druckit Cola light i 20 år, bara för jag gillar det. Och trocaderon var faktiskt godareTråkigt att höra, man vänjer sig dock vid light/zero, jag dricker aldrig vanlig dricka längre!
Strikt förbjudet med kameror och telefoner där inne. Så tyvärr inte.Kul utflyktsmål, några bilder inifrån?
Med den på armen fick du väl betala för inträdet?![]()
Väldigt tråkigt att höra.Fick diagnosen diabetes för en vecka sedan också, så det är light eller bubbelvatten som gäller nu.