Altanhäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade denna hos en uris i SundsvallVilken fin! För närvarande verkar det som om alla har en sån där skön Chronolympic utom jag. Jobbig känsla.
Vilken butik/urmakare hade denna? Vad låg den på i pris?Missade denna hos en uris i SundsvallSå jag har ingen heller!
Grattis! Bra val av klockaHar blivit med ny klocka!
Riktigt kul att se en i det vilda! Hur tycker du den bärs?
Åker nedcabbat i september
Missade denna hos en uris i SundsvallSå jag har ingen heller!
Rockar den på gummi för med länk är den rätt tung. Men för att vara 45mm och mina feminina handleder så går det över förväntan. Känns och ser bra ut, tumme upp.Riktigt kul att se en i det vilda! Hur tycker du den bärs?
Beklagar sorgen. Den där är riktigt fin. Subsekundtavlan med Certina-loggan är en grym detalj. Var du hos Zander? Har för mig att jag har sett den där.
Hur coolt som hellst, med hembygd elcykel!Tittar på mitt hemmabygge till elcykel!
Jag och min Longines Hydroconquest då alltså.
Grattis!Har blivit med ny klocka!
Tack! Det är en minst lika dyr hobby som klockor kan jag meddela.Hur coolt som hellst, med hembygd elcykel!
Är dom där däcken "greppiga"?
Tack! Ja, jag är jättenöjd Har varit och klämt på den förut och idag var det dags. Supertrevligt på @ERIKSON URHANDELGrattis!
Jättekul med ny dinka och vilken klocka sen!