xigzo
Guld
TackTråkigt att höra, beklagar sorgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackTråkigt att höra, beklagar sorgen.
har du hela Rolex dykarsortiment? antingen flippar du hejvilt eller så har du en riktigt bra samling!Hulken, dosetten och rödtjut. Min kväll är fulländad
Bra dag att komma hem lite tidigt från jobbet så man kan vara ute en stund ...
Det tycker tydligen alla djuren också utom Kelly, som låg kvar inne efter att alla hade fått mat:
Tella hälsar @Affe
Nästa sommar kanske det blir gummiväder, har inte haft gummi på någon Rolex i sommar.Tackar! Kändes som att det var en vit tavla som behövdes efter denna sommaren
Haha! Köper det mesta osett, så en del går vidare omgående. Men sortimentet dykare är väl hyfsat fyllt för en kille som knappt kan simmahar du hela Rolex dykarsortiment? antingen flippar du hejvilt eller så har du en riktigt bra samling!
Edit: vid närmare eftertanke så kanske ditt nick har sin anledning
Man har varit sjuk länge när man inser att man är inne på sin tredje dosetten
Härligt @MrRolex mysfaktorn blir inte mindre av att dosetten är röd!
Haha! Köper det mesta osett, så en del går vidare omgående. Men sortimentet dykare är väl hyfsat fyllt för en kille som knappt kan simma
Man måste ju vara förberedd i orkantider.
Stort tack för uppdateringen! Ordningen är återställd! Keep me posted när det vankas fruktsallad nästa gång, låt det bli en vana
Är så less på allt som inte funkar, så nu är det sarkasm till 100% som gäller! Tänker inte gråta över skiten, bättre att hitta skrattet!Man har varit sjuk länge när man inser att man är inne på sin tredje dosetten
+1Kollar Apples event
"Brand new design" sa han.
Apple i ett nötskal
Aldrig varit imponerad... Men den här gången hade nog alla högre förhoppningar.+1
Är faktiskt inte så jätte imponerad än... Vad säger du?
Precis, framförallt när det var 10(?)-års jubileum för iPhonen.Aldrig varit imponerad... Men den här gången hade nog alla högre förhoppningar.
Helt korrekt, inget frågetecken behövs där.Precis, framförallt när det var 10(?)-års jubileum för iPhonen.
Snyggt. Blått är alltid rätt. Och bäst.Har precis hämtat nyförvärvet på Landvetter
Men nu kom det en till Iphone!Precis, framförallt när det var 10(?)-års jubileum för iPhonen.
Jag är på precis samma ställeÄr så less på allt som inte funkar, så nu är det sarkasm till 100% som gäller! Tänker inte gråta över skiten, bättre att hitta skrattet!
Fortfarande inte imponerad faktiskt.. Onödiga features, eller så är det jag som är trög!Men nu kom det en till Iphone!
Nä jag håller med digFortfarande inte imponerad faktiskt.. Onödiga features, eller så är det jag som är trög!
Den där är fantastisk. De tidigare sportrollarna är svåra att slå helt enkelt...Soffläge med nya favvon...