Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jabla skrev:Finns det någon bild från före rengöringen?
Coolt, den fick lite smörjmedel efter bensintvätten hoppas jag?Camo00 skrev:jabla skrev:Finns det någon bild från före rengöringen?![]()
Här är en men det syns nog inte så mycket skillnad, för glaset är så repigt. Men den största anledningen till rengöringen var att den saktade sig så mycket! Det var fullt med smuts, mögel och rost överallt. Mellan visarna, runt kronan, på datumtavlan etc.
Så urverket fick ett bad i kemiskt ren bensin (jag vet att man inte ska...) och så rengjorde jag alla delar och skrymslen så gott det gick.
Nu har den gått och hållit tiden i snart två dygn!!!![]()
Får se hur länge det håller...
Njaeee... :roll:Ariste skrev:Coolt, den fick lite smörjmedel efter bensintvätten hoppas jag?![]()
Kettil skrev:Idag får en litet bortglömd följa med ut...
![]()
Maro skrev:Äntligen tillbaka på min arm!!
Jockinho skrev:Kettil skrev:Idag får en litet bortglömd följa med ut...
![]()
Fin som en dröm
Själv kör jag nyinkommen 70-tals dykare á månganvänd 500m boett...
![]()
Jockinho skrev:
Optimisten skrev:Maro skrev:Äntligen tillbaka på min arm!!
Vad är det för gravyr på boetten vid bandfästet?
Maro skrev:Optimisten skrev:Maro skrev:Äntligen tillbaka på min arm!!
Vad är det för gravyr på boetten vid bandfästet?
SUG Germany, tror att det är sign på de som tillverkar boetten! Inte helt säker dock!
Mykeys skrev:Passande vinterbild så här på första advent. Vad bär ni idag?
Jockinho skrev:Mykeys skrev:Passande vinterbild så här på första advent. Vad bär ni idag?
Fin bild! Vad är det för insert?
Kul för dig! Vi på jobbet fick ingen julfest i år! :evil:Ricrob skrev:Jobbar som låtsasmäklare såhär på 1a advent och längtar till adventsfesten som följer om ett par timmar!![]()