• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ricrob skrev:
Jag är kär.. På riktigt!

I mig?

Själv kör jag en Speedy från -69. ALLA borde ha en Speedy! (Verkar iofs som att ALLA har en Speedy här inne :) )

D3F724D4-8928-4F11-A16D-141078EAB1DE-334-000000208B9406D4.jpg

Ja det kom visst lite snö... Bara att hugga i och skotta loss min mor ur hennes isolering ute på Värmdö!

Bara lite kvar, sen julmust framför brasan.. Puh!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    311.5 KB · Visningar: 488
  • image.jpg
    image.jpg
    315.9 KB · Visningar: 485
JakobZ skrev:
Spencer66 skrev:
Per skrev:
Testar ett NOS pepsi-inlägg. Gillar looken skarpt. :)

Riktigt snyggt!

Gillar absolut! Riktigt coolt! Fyfan va snyggt det är med den tavlan till det nya och lite fräscha färgerna i pepsin!

vaniljglass skrev:
Nytt!

Ååh, nice, tänkte väl att du hade något gött i kikarn när du lät GMT:n från TTT gå vidare :mrgreen:

Det var faktiskt relativt spontant! Hade aldrig klämt på en 15300, men jag chansade :)

Målarn skrev:
vaniljglass skrev:
Nytt!

GRATTIS!!! Så jävla Vacker :D :D :D mer bilder Tack :cool: !!!

Tack! Ska försöka ta några bilder under helgen :)

F0595ADE-7428-428D-965E-1AC7BF6C8F1B-19927-0000192FA0B7309E.jpg

1680 sitter fortfarande på. Uppskattar verkligen plexiglas och de målade indexen. Inte världens bästa ex kanske men den jämnt patinerade tavlan och visarna är jättefina. Verket håller dessutom tiden grymt bra.

Tillbaka
Topp