Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3. Men det är bara min åsikt. Annars är det rött som gäller generellt om du ska ha en säljande logga. Gult efter rött och grönt kommer efter gult. Enligt forskningen
Tycker faktiskt 4:an ser mycket trevlig ut!Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!
![]()
Vill inte starta en ny tråd för detta, så jag kan inte lägga in så man kan rösta! Men jag lägger upp 4 förslag här så kan ni väl hojta till vilken ni tyckte var bäst!
tack på förhand klocksnackare!
Förslag 1.
![]()
Förslag 2.
![]()
Förslag 3.
![]()
Förslag 4.
![]()
Röstar på nr. 3Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!
![]()
Vill inte starta en ny tråd för detta, så jag kan inte lägga in så man kan rösta! Men jag lägger upp 4 förslag här så kan ni väl hojta till vilken ni tyckte var bäst!
Förslag 1.
![]()
Förslag 2.
![]()
Förslag 3.
![]()
Förslag 4.
![]()
Eller som denna herre säger ”more is more”Börja med nedan. Fundera sedan på teckensnitt - en vanlig Helvetica Bold kan vara bra om man tvekar. Funkar alltid. Less is more.
![]()
Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!
![]()
Förslag 1.
![]()
Förslag 2.
![]()
Förslag 3.
![]()
Förslag 4.
![]()
Bye bye YM?Strax dags att åka till Jönköping med den här lådan och förhoppningsvis komma hem med en likadan låda men med annat innehåll ...
![]()
Grymt! Gratulerar!Min Mark XVI får vänta en vecka till förmån för dagens nyförvärv ...
![]()
![]()
Tycker 4an känns riktigt trevlig!Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!
![]()
Förslag 1.
![]()
Förslag 2.
![]()
Förslag 3.
![]()
Förslag 4.
![]()