AMG63
Silver
Njae..tror 2012an gick nog mer till kocken..synd o göra mat på så schyst rötjut..Ser ut som du kan slå i minst 1/2 liter rödvin till i den![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae..tror 2012an gick nog mer till kocken..synd o göra mat på så schyst rötjut..Ser ut som du kan slå i minst 1/2 liter rödvin till i den![]()
Strobmans 16570 hälsar på Affes 16570!
Det var riktigt fet ska sägas, grymt skick!
![]()
![]()
Alla gubbar kör 16570 idag.Intar en typisk höstfika.
![]()
Härligt att se dina framsteg
Det går att köra med automatisk låda. Stort framsteg för mig då jag ska till rehabilitering på torsdag.![]()
Underbart, men kan du bromsa då?
Det går att köra med automatisk låda. Stort framsteg för mig då jag ska till rehabilitering på torsdag.![]()
![]()
![]()
Hur har du haft det med jaktlyckan idag? Middagen är i ugnen och vi har tre rådjur på gräsmattan. Säg bara till om du ångrar dig.
Underbart, men kan du bromsa då?
Skönt att höra. Befarade att du var helt utan styrsel från midjan och ner, med tanke på din skadade rygg.Vet inte hur du gör, men jag kör automaten bara med högerfot ( alltså gas och broms) egentligen krävs bara högra sida av kroppen att köra en automatväxlad bil. Det gick att bromsa.
![]()
Det gör ont i kroppen av att se den kabelhärvan![]()
Inget fan av Hublot generellt, men denna tycker jag de gjort helt rätt. Vad heter modellen?På väg hem efter lite skön höstgolf️
![]()
3 o 4 har bäst läsbarhet. Ta någon av dem.Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!
![]()
Vill inte starta en ny tråd för detta, så jag kan inte lägga in så man kan rösta! Men jag lägger upp 4 förslag här så kan ni väl hojta till vilken ni tyckte var bäst!
tack på förhand klocksnackare!
Förslag 1.
![]()
Förslag 2.
![]()
Förslag 3.
![]()
Förslag 4.
![]()
Spirit of Big Bang All BlackInget fan av Hublot generellt, men denna tycker jag de gjort helt rätt. Vad heter modellen?
Kollat stämpeln??Funderar på vad det kan vara för karat i armbandet..hoppas det är över 18iaf.
Dagens inköp..Omega Geneve ??k och en Tissot 18k med gravyr, och så fick jag en Omega service etui.
![]()
Personligen tycker jag färgen på alt 1 men typsnittet på alt 4. Typsnittet på ettan är lite "militäriskt".
Tycker faktiskt 4:an ser mycket trevlig ut!
Röstar på nr. 3
Fan, det går bra nu
Obs! Blihandlar’n hänget ( så mycket har musklerna försvunnit )
Stämpeln är tyvvär så sliten så man ser inte, ska kolla med syra vid tillfälle.Kollat stämpeln??
Skulle rekommendera InDesign för att skapa en logga istället för Photoshop som är till för att redigera foton.
Ett litet snyggt fönster i mitten med Lima över och Fönsterrenovering under fönstret skulle bli grymt enligt mig
Rakare typsnitt och telefon nummer/ mail adress vid sidan av loggan!
Annars får alternativ 4 min röst!!
Lycka till![]()