• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Strobmans 16570 hälsar på Affes 16570!

Det var riktigt fet ska sägas, grymt skick!

D81916E4-427D-45E8-B897-99C842C78839.jpeg
53AD6142-8560-4F41-80C9-E6F5501E797D.jpeg

Intar en typisk höstfika. :)

WP_20171001_18_10_52_Rich (2).jpg
Alla gubbar kör 16570 idag.:p

Håller på att leka lite i Photoshop, suger som fan på photoshop, men det blir iaf något som kan ge en liten hint!

CB566C2E-757D-4D8F-A6BC-67D1A93E9226.jpeg

Vill inte starta en ny tråd för detta, så jag kan inte lägga in så man kan rösta! Men jag lägger upp 4 förslag här så kan ni väl hojta till vilken ni tyckte var bäst!

tack på förhand klocksnackare!

Förslag 1.
förslag 1.jpg

Förslag 2.
förslag 2.jpg

Förslag 3.
förslag 3.jpg

Förslag 4.
förslag 4.jpg
3 o 4 har bäst läsbarhet. Ta någon av dem.

Skulle rekommendera InDesign för att skapa en logga istället för Photoshop som är till för att redigera foton.
Ett litet snyggt fönster i mitten med Lima över och Fönsterrenovering under fönstret skulle bli grymt enligt mig :)
Rakare typsnitt och telefon nummer/ mail adress vid sidan av loggan!

Annars får alternativ 4 min röst!!

Lycka till :)

Tack för tipset! Har faktiskt hört talas om det programmet, kanske går att ladda hem lite förmånligt nu när man är student, ska kolla upp det när jag får lite mer tid över! Hm...som sagt, den är inte dum nr 4, jag ska ta med mig dina tips i bagaget .

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp