Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
masterkiller skrev:Bellan tittar fram...
Skrev en recension igår om nån är intresserad
https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=3&t=2146
![]()
Tror du tänker på denna? :lol:Rossi skrev:Påminner om någon annan klocka. Kan bara inte komma på vilken.:lol:
Rber skrev:![]()
Dagens. Gårdagens. Morgondagens.
Hahaha! Taskigt sagt... :lol:Rossi skrev:Fy. Jag ser Max von Sydow stå med ett kors framför den och skrika: "The power of Christ compels you!"
Rossi skrev:Hej Bullen! Har jag övertryck i min Rolex? Glaset ser konstigt ut.
![]()
Rossi skrev:Hej Bullen! Har jag övertryck i min Rolex? Glaset ser konstigt ut.
![]()
Denke skrev:Den är jättestor. Man kan ha glögg i den.
Undersköterskan skrev:
Man blir bra sugen på en AT. Är inte helt övertygad om natot men då använder jag personligen aldrig sånt på mina klockor. Grymt fin klocka Kalle!Undersköterskan skrev:
Charles_ skrev:Fått låna den här av TomasBc. Gillar den skarpt!
Förstår inte hur du kunde sälja den Aurum!Aurum skrev:Charles_ skrev:Fått låna den här av TomasBc. Gillar den skarpt!
Kul att fler kan bära upp 29 mm! Den sitter så jäkla fint på handleden, solid och tunn.
Charles_ skrev:Förstår inte hur du kunde sälja den Aurum!Aurum skrev:Charles_ skrev:Fått låna den här av TomasBc. Gillar den skarpt!
Kul att fler kan bära upp 29 mm! Den sitter så jäkla fint på handleden, solid och tunn.
Mykeys skrev:Nostalgitripp deluxe med Super Mario!
Per skrev:Man blir bra sugen på en AT. Är inte helt övertygad om natot men då använder jag personligen aldrig sånt på mina klockor. Grymt fin klocka Kalle!Undersköterskan skrev:![]()