calzone
Guld
Tack tackMen den är ju bara så jävla snygg. Nästa inköp i klockväg blir utan tvekan en 16710.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tackMen den är ju bara så jävla snygg. Nästa inköp i klockväg blir utan tvekan en 16710.
Du kan ju alltid skicka ett ''PM'' till säljaren istället.Försöker få ihop tillräckligt många inlägg så jag kan svara på en annons i säljes. Men insåg precis att jag inte varit medlem tillräckligt länge än.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Här är jag!
Edit: Ni ser väl vart det är?
![]()
Här är jag!
Edit: Ni ser väl vart det är?
Snygg. Väntar också på en
Tror bara att bandet ser för nytt ut, hade gjort sig bättre om det var lite mer slitet.Testar min nya kämpe med ett grönt nato, det enda bandet i rätt storlek som passar min handled.. Funderar på om det fungerar, är inte så säker på det! Men den är hur som helst väldigt skön och sitter perfekt på armen.
![]()
Fan va fin den är! Dock gör du inte det blåa rättvisa!
Eller är det min skärm som spelar mig spratt?
Tror bara att bandet ser för nytt ut, hade gjort sig bättre om det var lite mer slitet.
Det är jag som spelar dig ett spratt![]()
Jag känner mig lurad! Ge mig blått!
Men du har verkligen något att visa upp på GTG'n!