Husse
Pandion
Självklart gör vi det!På tåget mot Stockholm, slutintervju, håll tummarna KS![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart gör vi det!På tåget mot Stockholm, slutintervju, håll tummarna KS![]()
@Affe med ett hjärta av guld!
![]()
Fixade jobb och sa upp studieplatsen! Kastar bort framtiden med andra ord![]()
En JLC med månfas är något utöver det vanliga![]()
Amsterdam denna vecka, beatern får följa med igen, på cph nu..![]()
Illa, illa!Hade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Aouch, mår du bra ? Fn jag skulle vara lite svettig, naken och tomHade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Jag lider med dig, kompis.Hade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Ojojoj håll ut! Länge sen jag glömde... Känner du dig naken?Hade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Ja det är flera år sedan jag var utan klocka, titta ner på armen flera gånger för att se vad klockan är och vilket datum det är. Funderar på att ta ett Smslån och springa in till Bergströms på rasten.Ojojoj håll ut! Länge sen jag glömde... Känner du dig naken?![]()
Hur många gånger har du tittat på din nakna arm innan du kommit på att det inte finns något där?Hade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Håll ut! Varför inte, åtminstone ett alternativJa det är flera år sedan jag var utan klocka, titta ner på armen flera gånger för att se vad klockan är och vilket datum det är. Funderar på att ta ett Smslån och springa in till Bergströms på rasten.![]()
Väldigt många gånger .Jag var också väldigt nära att vända med bilen för att åka hem och hämta den trots att jag var Sen!Hur många gånger har du tittat på din nakna arm innan du kommit på att det inte finns något där?
Beklagar verkligen!!