Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lämnade in en klocka förraveckan vid 12 och hann nog kolla 25-30 innan jag var hemma igen och hade en på armen.Väldigt många gånger .Jag var också väldigt nära att vända med bilen för att åka hem och hämta den trots att jag var Sen!
Det hände mig också en gång, efter det började sova med klocka på. Då är det värsta som händer att nattbeatern åker med till jobbet när man glömmer bytaHade bråttom till jobbet idag så jag glömde ta på mig någon klocka.![]()
Ser inte dumt ut det där!Tog en alternativ väg i dag, tänkte att @Dennta ville se en redig ”uppförsbacke”
Blev fö en riktigt vass plexibild också!![]()
![]()
Rankleven - Borgsjö, LjungaverkSer inte dumt ut det där!Vet du om folk brukar klättra där eller är det får dålig stenkvalité?
Härligt! Funderar på en klätterresa norrut nästa säsong så då kanske det får bli ett av stoppenRankleven - Borgsjö, Ljungaverk![]()
![]()
Tradklättring, flera replängder
På grund av skyddsvärd flora och fauna råder klättringsförbud under tiden 1 mars - 15 juli.
Naturreservat - Länk till Länsstyrelsens sida.
Glömde en annan godbit 5 km öster om Rankleven.
Den fotar och informeras om i morgon![]()
Du är välkommen!Härligt! Funderar på en klätterresa norrut nästa säsong så då kanske det får bli ett av stoppen![]()
Väldigt fin IWC!Vad glad man blir när man kommer hem och ens 9-åriga grabb tar tag i saker på egen hand. En nybakad kaka. Ska bli gott.
Sen att köket ser ut som resterna på ett medeltida slagfält får man ta......
![]()
![]()