Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo med det bandetKaffe snus och Seamaster. Frugan klagar på att jag aldrig bär min trettioårs present från henne
Så nu blir hon glad
![]()
Det gick bra! Jag korsade fingrarna hela dagen för herrn!På tåget mot Malmö efter en lång dag![]()
Tackar, besked i veckan och KS blur först att vetaDet gick bra! Jag korsade fingrarna hela dagen för herrn!
Frågan är om du inte spelar bort klockan snart, ser farligt ut.Jag förlorar mot en 6 och 9 åring... deprimerande.![]()
Har kört skx007 ett bra tag sedan min gamla g-shock gav upp. Men tror snart jag får skaffa en ny för quartz och lyse är bra funktioner för nattklockan. Då det inte går att dra upp SKX manuellt så är den egentligen inte att föredra, om man inte använder den på dagen också dvsHaha nattbeaterdet är ju helt genialiskt! Får man fråga vad du kör som nattbeater?
![]()