• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Ni har väl inte glömt att den är till salu, va?
IMAG2632_1.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ett svart mocca.. mmm :)

Btw, hur pallar du att inte sälja nån av klockorna? Har alla val du gjort varit så bra och strategiska att dem fyller sin plats? Bara nyfiken :)




JA! Alla val jag gjort vad det beträffar klockorna är noga genomtänkta och väl planerade. Jag vet att det låter skit tråkigt, men jag är hellre säker på ett klockval än att jag ångrar mig efter någon vecka...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
JA! Alla val jag gjort vad det beträffar klockorna är noga genomtänkta och väl planerade. Jag vet att det låter skit tråkigt, men jag är hellre säker på ett klockval än att jag ångrar mig efter någon vecka...


Imponerande måste jag säga. En jäkla självdisciplin helt enkelt, impressive.
Lutar det år en DD nu eller kommer du gå på en gmt med bröstvårtor?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Imponerande måste jag säga. En jäkla självdisciplin helt enkelt, impressive.
Lutar det år en DD nu eller kommer du gå på en gmt med bröstvårtor?



Hehe...TACKAR! Nja, jag vet inte det, kanske bara är lite snålare än andra :D . Den frågan har jag jätte svårt att svara på just för tillfället, jag gillar båda. Jag gillar nog sport rollar någon procent mer tror jag, jag vill ha min DD med en grå tavla, typ som någon länkade en bild till. Har hittat två på chrono24 som känns ganska så OK. Jag har blivit mer sugen på G/S sedan jag köpte min 16613:eek:n, var inte för bling tidigare men det känns lagom mycket. Problemet är att dom verkar vara svåra att få tag på med både Oyster och fullset. Men som sagt så kan jag vänta tills rätt objekt dyker upp :cool:, fast i detta fall är jag osäker ifall jag vill ha Rootbeer eller Tiger Eye. Vi får se när det kommer någon paketöppning Hehehe...
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte på mig ett gäng klockor i helgen... Igår körde jag IWCn idag min nästa nykomling:

Tada, en explorer1, ref 14270, denna gång en tidig med lugholes... Tvär nöjd! :)
Bytte ut oyster länken mot en jubilee länk som jag hade, utmärkt kombination! ;)

81406f3e330c3e62ea9ed09d3f01debe_zpsf2ddd40f.jpg


Nästa klocka visas snart! ;)

Mvh
Micke
 
Topp