Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger fortfarande i sängen på landstället. Jag funderar på om min bättre hälft fortfarande har frukosten framdukad?
Patten med på museum idag!
/j
![]()
Sir yes sir!Tidtorget?![]()
Tyvärr, men det var nära!Jönköping
Ushe, det gör ont att se den där. Ungefär som när knoppar brister.
Haha är de mitt nato? :O märkte inte att du tog det.[/quote][qu ote="OskarK, post: 392959, member: 1262"]![]()
Testar nytt nato. Tycker att denna combo flyger![]()
Pysseldag idag, testar läder på min Yacht Master blev inte så jävligt kan jag tycka! Fast nog görs sig en YM bäst på Oyster.
![]()
![]()
![]()
Ett svart mocca.. mmm
Btw, hur pallar du att inte sälja nån av klockorna? Har alla val du gjort varit så bra och strategiska att dem fyller sin plats? Bara nyfiken![]()
JA! Alla val jag gjort vad det beträffar klockorna är noga genomtänkta och väl planerade. Jag vet att det låter skit tråkigt, men jag är hellre säker på ett klockval än att jag ångrar mig efter någon vecka...
Det blir ju en jäkla fin kontrastPysseldag idag, testar läder på min Yacht Master blev inte så jävligt kan jag tycka! Fast nog görs sig en YM bäst på Oyster.
![]()
![]()
![]()
Imponerande måste jag säga. En jäkla självdisciplin helt enkelt, impressive.
Lutar det år en DD nu eller kommer du gå på en gmt med bröstvårtor?
Läser senaste bokinköpet