Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bino skrev:Tomten var tidig i år. Blir nog bra komplement till Speedyn.
![]()
Optimisten skrev:Bino skrev:Tomten var tidig i år. Blir nog bra komplement till Speedyn.
Utan tvekan mest klocka för pengarna just nu. Berätta mer vad du tycker om klockan!
Jag har bara haft den ett halvt dygn, men jag är nöjd hittills. Den verkar dock gå lite väl snabbt, beror kanske på att den är helt ny eller att jag är bortskämd med Speedyn som bara går någon s/dygn för snabbt. Storleken känns perfekt på min handled som är cirka 18 cm. Tissot uppger 40 mm men caset är lätt konformat och kanske 38 mm upptill, glaset är 36 mm. På gränsen till för hög för en finklocka, men inget som stör. Trodde jag skulle störa mig lite på dagsvisningen, men faktum är att den passar bra och är relativt diskret.DW6900MS skrev:Bino skrev:Tomten var tidig i år. Blir nog bra komplement till Speedyn.
Den är assnygg,
Vad tycker du om storleken? Vad har du för storlek på dina handleder? Hur är bandet?
Det tror jag absolut!DW6900MS skrev:Kul, borde med andra ord passa mina handleder på 18,5 bra.
Vart handlade du ifrån?
Denke skrev:Lite skarpare insert idag...![]()
Denke skrev:Lite skarpare insert idag...![]()
Gentle_Giant skrev:Nä nu får det vara slut på lurkandet på denna sida. Siktar mot mars idag!
Rico skrev:![]()
14060 på perlonband.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
theargonaut skrev:Blir nog att skifta mellan dessa vattendjur idag oxåBtw... Tack Porsan för polertrasorna. Testade lite på flingan för några dagar sedan, och glansen verkar hålla i sig
Fick även lära mig något nytt igår på GTGn, av Spencer66 som hade hört det av en tysk
Att, om man polerar plexit själv med t.ex. Polywatch eller liknande medel, blir plexit lite uppluckrat, och därmed mer känsligt för nya repor... Kanske inte helt lyckat? Undrar om Cape coden fungerar på samma sätt?
![]()