• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Uppdate: Har snöat liiite här uppe i norr idag ❄️
CCD88B69-1BB8-428E-BA1F-E692CFAD2B37.jpeg

Men fy FAAAAAAN! Är inte ens kul att se hemskheten på bild, än värre att ha den hos sig, lider med dig mannen :D;):smug::cool::rolleyes:! Fick lite snö under natten som var, men som tur är, så har skiten regnat bort här :cigar:!

Hahaha!
Bättre snö än slaskväder, eh? ;)
Betyder att man kan plocka fram skidorna snart

I min värld så har jag hellre regn än snö :cigar:!

Haha...nä, då skulle jag hellre tagit fram rullskidorna en härlig sommardag i mitten på juli, eller tagit fram jonnen och cyklat några mil kl: 7:00 när solen redan börjat värma! Måste nog vara 45 år sedan jag gillade snö, då var jag i Pålberget ( ligger mellan Piteå & Älvsbyn ) som 15 åring och körde snöskoter hela dagarna. Frågan jag ställer mig nu är om jag var fullt frisk på den tiden Hahaha :cool::p:D!

Haha...nä, då skulle jag hellre tagit fram rullskidorna en härlig sommardag i mitten på juli, eller tagit fram jonnen och cyklat några mil kl: 7:00 när solen redan börjat värma! Måste nog vara 45 år sedan jag gillade snö, då var jag i Pålberget ( ligger mellan Piteå & Älvsbyn ) som 15 åring och körde snöskoter hela dagarna. Frågan jag ställer mig nu är om jag var fullt frisk på den tiden Hahaha :cool::p:D!
Ingen 15 åring är frisk :arghh::eek::rolleyes::bag:

Hehe, smaken är som baken? :)
Men det är fint när det är vitt och krispigt och stålande sol ute, tända en brasa och smutta på en whisky t.ex

Kul att du nämnde pålberget
Är från Piteå ;)

Spanar in ny TV på MediaKnark.

2FED40D1-AC3B-43D2-8337-863605411790.jpeg

Sjukt svårt attmotivera en prisskillnad på 20k+ för en OLED (nedan) mot back light LED (ovan)..
image.jpg

Ser små ut!!!

Du vet väl att regeln säger att man inte får köpa mindre TV än 65", dock håller jag med dig om att prisskillnaden är galet stor mellan OLED mot Back Light LED! Ett tips är att även kolla in LGs tv apparater, dom ligger i topp numera.

Hehe, smaken är som baken? :)
Men det är fint när det är vitt och krispigt och stålande sol ute, tända en brasa och smutta på en whisky t.ex

Kul att du nämnde pålberget
Är från Piteå ;)

Coolt!

Har släktingar däruppe, dom i Pålberget hette Björk i efternamn! Dom andra bodde i Piteå, och hette Holmberg och Holmgren i efternamn, dock var det länge sedan jag var där uppe på besök! Många av dom har dessvärre gått bort! Älskade Piteå som ung, var väldigt nära och flytta upp ett tag som 18-åring då jag älskade att fiska, men det var snön och så fick jag ett bra erbjudande om jobb söderut som jag inte kunde tacka nej till!

Har även släktingar i Älvsbyn, Boden och Malmberget!

Ser små ut!!!

Du vet väl att regeln säger att man inte får köpa mindre TV än 65", dock håller jag med dig om att prisskillnaden är galet stor mellan OLED mot Back Light LED! Ett tips är att även kolla in LGs tv apparater, dom ligger i topp numera.

LG kommer aldrig på frågan. Aldrig!
Nej men båda burkarna är 65” och det är vad Som ev. ska köpas. Jag går ju ändå från en 11-13 år gammal 40” full HD som var bäst då.

Senast ändrad:
LG kommer aldrig på frågan. Aldrig!
Nej men båda burkarna är 65” och det är vad Somalia köpas. Jag går ju ändå från en 11-13 år gammal 40” full HD som var bäst då.

Haha...så sa jag också för 10 år sedan, men det är andra tider nu, SONY är bra, dom har varit på uppgång ett tag, även Panasonic är bra, men LG är inte dumt, tror t.o.m att det kommer bli en sådan nästa gång jag byter TV, och då ska du veta att jag är mycket, mycket kräsen!

Tillbaka
Topp