• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Slöar i soffan. :)
IMG_20171123_180016.jpg
 
Coolt!

Har släktingar däruppe, dom i Pålberget hette Björk i efternamn! Dom andra bodde i Piteå, och hette Holmberg och Holmgren i efternamn, dock var det länge sedan jag var där uppe på besök! Många av dom har dessvärre gått bort! Älskade Piteå som ung, var väldigt nära och flytta upp ett tag som 18-åring då jag älskade att fiska, men det var snön och så fick jag ett bra erbjudande om jobb söderut som jag inte kunde tacka nej till!

Har även släktingar i Älvsbyn, Boden och Malmberget!

Sedär! Vi lever i en liten värld :)
T.o.m KS verkar vara litet ;)
 
Har missat en del uppdateringar från dig men känns ändå som det går åt rätt håll?

Hoppas det fortsätter bli bättre med tiden :)
Det var bättre med foten men så plötsligt svullnar det och jag vet inte varför. Har fått en rödare färg på den skadade foten också.
Bokad en tid hos ortopeden. Armen blivit nästan helt ok. dock ryggen är inte som det skall, bokad tid till ryggläkare också.
 
Det var bättre med foten men så plötsligt svullnar det och jag vet inte varför. Har fått en rödare färg på den skadade foten också.
Bokad en tid hos ortopeden. Armen blivit nästan helt ok. dock ryggen är inte som det skall, bokad tid till ryggläkare också.
Håller tummarna för dig :) hade själv problem med en fot från i mars när en motviktstruck backade på den. Men jag hade en jäkla tur och känner bara av det ibland nu.
 
Det var bättre med foten men så plötsligt svullnar det och jag vet inte varför. Har fått en rödare färg på den skadade foten också.
Bokad en tid hos ortopeden. Armen blivit nästan helt ok. dock ryggen är inte som det skall, bokad tid till ryggläkare också.
Olika delar av kroppen läker olika fort. Förbannat enerverande och jobbigt!
Foten sväller antagligen för att lederna behöver stöd.
Hur tränar du?
Har du provat bassängträning i varmt vatten? Har varit guld för min nacke och håller frun på fötter!
Vi håller tummarna för dig!
 
Tillbaka
Topp