Mattan
Silver
Har personligen väldigt svårt för övergången mellan bandhorn och endlinks på subbarna, annars är alla znygga!Testar Rolexar. Lite svårt att avgöra vilken jag gillar bäst...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har personligen väldigt svårt för övergången mellan bandhorn och endlinks på subbarna, annars är alla znygga!Testar Rolexar. Lite svårt att avgöra vilken jag gillar bäst...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men kom ihåg att höra av dig om du har vägarna förbi ändåGnäll inte!
Jag har 54mil till Örebro!![]()
![]()
![]()
Det är självklart!Men kom ihåg att höra av dig om du har vägarna förbi ändå![]()
Och vilken guldmänniska @jabla är som tillhandahåller rekvisitan.Vilken guldmorsa du är @Urkvinnan !![]()
Det är lugnt. Bara att hänga in dinkan i baren.Julbord, sista drinkbiljetten!
![]()
Går det för fort för dig så är det bara att dra ut kronan, då stannar tiden!
Jag drog ut kronan, kastade iväg klockan och nu väntar jag på smällen!Går det för fort för dig så är det bara att dra ut kronan, då stannar tiden!![]()
Nu tror jag bestämt att säkringen är blåst!Jag drog ut kronan, kastade iväg klockan och nu väntar jag på smällen!![]()
Riktigt fin. Nöjd med den?
Jag älskar den! Det är tredje exemplaret jag har nu och den här gången stannar den!Riktigt fin. Nöjd med den?
Nope. Är det original lås? Kan ha satt dit i efterhand?
Skotta, för att du är värd det!Frugan på julbord. Tittar på när döttrarna tittar på plattorna och funderar på om jag ska skotta, eller välja något gott att dricka.![]()
Hehe! Milgaussen var väldigt fin. Det blå, gröna och oranga gjorde sig väldigt bra tillsammans. Trodde jag skulle vara emot polerade mittlänkar men det var något jag inte tänkte på alls.Det är det som är grejen med Rolex, man gillar alla bäst förutom de som man älskar!
Men om du ska ha en Rolle med slät bezel ska det vara Milgaussen!
Hade varit kul att testa en blå också ja. Svart 116613 var inget jag fastnade för.116613! Fast LB såklart.![]()
![]()
Jag tycker övergången syns mer på bild jämfört med i verkligheten, däremot känns det som "hörnen" iom att den är så fyrkantig kommer rätt högt över handleden i vissa lägen.Har personligen väldigt svårt för övergången mellan bandhorn och endlinks på subbarna, annars är alla znygga!
Ser riktigt smarrigt ut!Ingen överraskning alls, det fanns en lucka idag också.
![]()