• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Testar Rolexar. Lite svårt att avgöra vilken jag gillar bäst...

IMG_2426.JPG
IMG_2428.JPG
IMG_2430.JPG
IMG_2431.JPG
IMG_2433.JPG
IMG_2434.JPG
Har personligen väldigt svårt för övergången mellan bandhorn och endlinks på subbarna, annars är alla znygga!

Det är det som är grejen med Rolex, man gillar alla bäst förutom de som man älskar!
Men om du ska ha en Rolle med slät bezel ska det vara Milgaussen!
Hehe! Milgaussen var väldigt fin. Det blå, gröna och oranga gjorde sig väldigt bra tillsammans. Trodde jag skulle vara emot polerade mittlänkar men det var något jag inte tänkte på alls.

116613! Fast LB såklart.:cigar:
IMG_2537.JPG
Hade varit kul att testa en blå också ja. Svart 116613 var inget jag fastnade för.

Har personligen väldigt svårt för övergången mellan bandhorn och endlinks på subbarna, annars är alla znygga!
Jag tycker övergången syns mer på bild jämfört med i verkligheten, däremot känns det som "hörnen" iom att den är så fyrkantig kommer rätt högt över handleden i vissa lägen.

Snackas mycket här om hur solida och fullständigt awesome Rolex "nya" länkar är, men jag tyckte inte de kändes värst speciella :)

Tillbaka
Topp