Ingenting är onödigt gott om man är värd det.
Vi äter vietnamesiskt med min älskade man. Onödigt gott!![]()
#viViet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingenting är onödigt gott om man är värd det.
Vi äter vietnamesiskt med min älskade man. Onödigt gott!![]()
#viViet
Cyklade bl.a. till Turkiet, var bl.a. med om att starta norska polisstyrkan under 2 världskriget Mao en mycket intressant manDags att kolla lite om legenden Revolver-Harry-enligt GW Persson!
![]()
![]()
I Kumla för ett snabbt jobb![]()
det var ingen kyckling o snacka om coola namn förr i tiden...Dags att kolla lite om legenden Revolver-Harry-enligt GW Persson!
![]()
![]()
Grattis!?Födelsedagsklockan
![]()
Grym kermitJo. Nu det är magert fram till januarilönen, får leva på svamp o grisrester från frysen...
![]()
![]()
Sant förvisso. Och jag är absolut värd det efter alla släktträffarIngenting är onödigt gott om man är värd det.![]()
Kom han med flipperspel eller en solmogen rolle?Tomten kom sent i år. Men han är förlåten![]()
![]()
Så sant!Sant förvisso. Och jag är absolut värd det efter alla släktträffar![]()
Flipper smäller högre i ett Rolextätt hus.Kom han med flipperspel eller en solmogen rolle?![]()
Får SARB-vibbar men har inte sett den förut, vad är det för ref?Födelsedagsklockan
![]()
Så sant!![]()
Ja visst kom han med ett flipperFlipper smäller högre i ett Rolextätt hus.![]()
Det var ju inga vidare nyheter...Min SD, dvs en 40mm 116600, introducerades vid Baselmässan 2014 och var bara i produktion under tre år, då den ersattes av 126600 med sina modiga 43mm i början på 2017. Har gjort underverk för begagnatpriserna, dock inte om du vill köpa ...
Skål!
![]()

Nyköpt shock?Tränar och kokar ägg.
![]()
Har haft den i nåt år nu men den har hård konkurrens och används så gott som enbart när jag tränar.Nyköpt shock?![]()