Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbet är på SJ så det blir X2000 och Rc lok annat smått och gott. Men jag ska jobba som växlare så det blir bara körning och underhåll utan passagerare.Grattis! Vad är det för tåg du ska köra framöver? Kan posta lite bilder inifrån några härliga RC-lok på måndag när jobbet kallar igen. Så du kan drömma dig bort![]()
Ta lite ättika i det kalla vattnet, lägg i äggen koka upp, slå av och vänta x antal minuter ,beroende på hur hårt resp löskokt du vill ha ägget. Spola kallt vatten på äggen en stund och sedan .... njutTränar och kokar ägg.
![]()
snön lyser vit på taken, endast stroboman är vaken.....Måste vara nåt fel på eran vinter, den är ju alldeles grön...
Så här ska det se ut!![]()
![]()
![]()
Vet du om Rolex har slutat tillverka den där SDn? Såg bara tre andra typer av SD på Rolex hemsida.Gullar med Tella, som undrar om det inte är dags för kaffe med sockerkaka snart ...
![]()
Edit: Har ni förresten sett en SD med grå keramisk vridring mellan 15 och 55, samt orange visare ...?
![]()
Vet du om Rolex har slutat tillverka den där SDn? Såg bara tre andra typer av SD på Rolex hemsida.![]()
Ja den är ur produktionVet du om Rolex har slutat tillverka den där SDn? Såg bara tre andra typer av SD på Rolex hemsida.![]()
Fantastiskt fin den där, grattis!Blå premiär för mig idag
![]()
Tack för ett spännande tips! Det måste jag prova.Ta lite ättika i det kalla vattnet, lägg i äggen koka upp, slå av och vänta x antal minuter ,beroende på hur hårt resp löskokt du vill ha ägget. Spola kallt vatten på äggen en stund och sedan .... njut![]()
Du får nog mecka dit en krona kl 12.Meckar med frugans ”daytona”![]()
Klart du ska TompaC!![]()
Här stod ju en öl? Alldeles kall
![]()
Riktigt fascinerande, såg det häromdagen.Dags att kolla lite om legenden Revolver-Harry-enligt GW Persson!
![]()
![]()