Vad använder du för att redigera/filtrera bilderna med? Den där vart riktigt fin på kissenFörsöker få ut katten på balkongen för lite frisk luft.![]()
Funkar inte, det är ju minusgrader![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad använder du för att redigera/filtrera bilderna med? Den där vart riktigt fin på kissenFörsöker få ut katten på balkongen för lite frisk luft.![]()
Funkar inte, det är ju minusgrader![]()
tackar, jag använder snapseed, men det finns nog en uppsjö med olika filter på appstore, men det är den som funkar bäst tycker jagVad använder du för att redigera/filtrera bilderna med? Den där vart riktigt fin på kissen![]()
Har du provat den med rött band, el kanske blir to much ?Och så var man uppe och släppte ut odjuren!
![]()
Den har jag också. Vilket filter använde du på den bilden?tackar, jag använder snapseed, men det finns nog en uppsjö med olika filter på appstore, men det är den som funkar bäst tycker jag
Tackar, är en Santos 27 mm, manuell uppvridning, nyservad av Cartier , refnr har jag ej i huvudet...Vad heter Cartiern? Fin boett
Riktigt bra bild! Den väckte något inom mig i torsdags när du la upp den..Sträcker händerna mot taket.
![]()
Tror det var HDR och vintage, den bästa filterappenDen har jag också. Vilket filter använde du på den bilden?![]()
Riktigt fin heuer
Nyhetens behag, pillar på min o frugans nya dinkor![]()
![]()
Indeed, tackarRiktigt fin heuer
Har du provat den med rött band, el kanske blir to much ?